La ONG catalana Sathi Sansar organitza un concert benèfic per recaptar fons per al Centre d'Educació Especial que té al Nepal per atendre a la infància amb discapacitat.
Strombers y Remendaos, de Cardona i de Sant Joan de Vilatorrada, són els dos grups que tocaran al concert benèfic que tindrà lloc el 18 de gener de 2012 a la sala Luz de Gas de Barcelona. L'espectacle és una fusió de rumba i pop rock entre dos grups que es retroben a l'escenari després de diversos anys.
L'inici del concert serà a les 21.30 hores i els interessats podran comprar les seves entra-des anticipades a través de la pàgina d'Atrápalo (8€) o a finestreta el mateix dia del con-cert (10€).
La iniciativa del concert neix amb la idea de donar a conèixer la labor que porta a terme Sathi Sansar al Nepal per millorar la qualitat de vida de la infància amb discapacitat i la de les seves famílies.
El que es vol aconseguir, a través d'aquest espectacle musical, els interessats i els assis-tents passin una estona divertida escoltant bona música i col·laborant amb el projecte de l'entitat.
Strombers i Remendaos, units per la infància amb discapacitat del Nepal
Els dos grups faran un concert solidari a favor de la ONG Sathi Sansar a la sala Luz de Gas de Barcelona
ARA A PORTADA
-
La Fira de l'Aixada renova els itineraris del Rei i el Bisbe i s'expandeix pel Centre Històric Pere Fontanals
-
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
-
Publicat el
06 de gener de 2012 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Consell Comarcal suma 53 adhesions a la campanya per reforçar el català al comerç
-
Cultura i Mitjans
Les biblioteques impulsen un taller per recuperar la memòria de la Manresa d'abans
-
Cultura i Mitjans
Joan Maria Rigat i Júlia Fons triomfen en un Premi Joan Vilanova molt participat
-
Cultura i Mitjans
La manresana Estel Blay comandarà la missió Hypatia III en una simulació marciana a l'Àrtic
-
Cultura i Mitjans
Òmnium organitza una ruta literària per descobrir la Mequinensa de Jesús Moncada
-
Cultura i Mitjans
Manel Camp i Carles Cases s'uniran per primer cop a l'escenari amb «Pianant» per la Llum
