Fotografia històrica de la llar d’infants de Cal Jover. Foto: AjSú
L'historiador surienc Josep Reguant ha rebut el reconeixement de l'Ajuntament de Súria per la tasca que va realitzar durant vint-i-dos anys com a arxiver municipal. El reconeixement va ser atorgat a l'inici del darrer ple municipal, amb el lliurament d'un record per part de l'alcalde Antoni Julián i l'agraïment de tota la corporació.
Josep Reguant va fer-se càrrec de l'Arxiu Municipal entre els anys 1988-2010. El seu treball desinteressat va fer possible la primera classificació de la documentació municipal amb criteris arxivístics i la seva actualització posterior, malgrat les limitacions materials i d'espai existents abans de la recent remodelació de la Casa de la Vila.
Actualment, l'Arxiu Municipal de Súria forma part de la Xarxa d'Arxius Municipals i la seva gestió és a càrrec d'un arxiver itinerant de la Diputació de Barcelona.
Súria agraeix a l'historiador Josep Reguant la seva tasca com a arxiver
Reguant va fer-se càrrec de l'Arxiu Municipal entre els anys 1988-2010
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’abril de 2011 a les 16:18
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans La Plataforma per la Llengua de Manresa organitza una xerrada aquest dijous
-
Cultura i Mitjans La llibreria Poques Paraules convoca un concurs de narracions orals
-
Cultura i Mitjans Punt final a tres dies de Santpedor en Flor
-
Cultura i Mitjans La Diputació dedica un vídeo al Fons Fotografia Juncadella de Súria