Les colles castelleres dels Tirallongues de Manresa i dels Salats de Súria van actuar diumenge a Callús amb motiu de la seva Festa Major.
Els manresans van dur a terme bona actuació. Iniciaven la diada amb dos pilars de quatre. A la primera ronda de castells van executar el 3 de 7. Un castell molt parat i segur. Les dues rondes restants van descarregar, amb solvència, castells de la gamma alta de sis; concretament el 4 de 6 amb el pilar i el 5 de 6. Tancaven la jornada fent dos pilars de quatre, un dels quals va fer llenya abans de coronar. Tot i així, no es van haver de lamentar més conseqüències.
La colla castellera dels Salats de Súria, després d'un pilar de quatre d'entrada, descarregaven el 3 de 6, el 2 de 6 i el 3 de 6 amb el pilar. Finalitzaven la diada amb un pilar de 4.
Els Tirallongues, satisfets de l'actuació i del bon ritme de la temporada, ja preparen les properes actuacions del mes de juliol. Un mes estival amb un calendari força atapeït. El proper dia 8 actuen a Manresa en motiu de la Festa Intercultural, el dia 15 viatgen a Vilanova i la Geltrú i, finalment, el dia 23 se'n van a Blanes en una actuació poc habitual: diumenge a la tarda.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de juliol de 2017 a
les 20:13
Actualitzat el
03 de juliol de 2017 a les
20:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Enric Casas reivindica la fotografia com a memòria viva en el pregó de la Llum
-
Cultura i Mitjans
El pregó infantil obre la Festa de la Llum 2026 amb humor i creativitat
-
Cultura i Mitjans
El portal Trencadís publica els dietaris històrics de la Biblioteca de Súria
-
Cultura i Mitjans
Sant Fruitós celebra la 51a edició del Concurs de Pintura Ràpida
-
Cultura i Mitjans
Ràdio Sant Fruitós obre portes per celebrar el Dia Mundial de la Ràdio
-
Cultura i Mitjans
Memòria.cat recupera la història dels escoltes Cardenal Lluch i del Carme
