La Plana de l'Om de Manresa acollirà aquest dissabte dia 27 de novembre a les 12 del migdia l'espectacle "Cabaret paròdia" un espectacle de circ a càrrec del Circo Los, i que s'emmarca dins de les accions que el Kursaal i la UBIC-Manresa Comercial ofereixen a la ciutat per tal de dinamitzar el comerç manresà mitjançant accions artístiques.
A Cabaret Paròdia, uns polifacètics artistes desenvolupen una successió de números de diferents tècniques del circ amb una forta personalitat artística. Tot plegat amanit amb un fresc sentit de l'humor, color i alta vitalitat que fan que en resulti un espectacle fresc i equilibrat.
Aquesta és una iniciativa impulsada per la Unió de Botiguers i Comerciants de Manresa-Manresa Comercial i Manresana d'Equipaments Escènics (MEES) amb l'objectiu de dinamitzar el comerç manresà mitjançant accions artístiques.
UBIC i Kursaal porten un espectacle de circ dissabte a la Plana de l'Om
Es va suspendre dissabte passat per la pluja
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de novembre de 2010 a
les 15:56
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Fonollosa s'adhereix a la defensa del cel nocturn i reforça l'astroturisme
-
Cultura i Mitjans
L'Arxiu Municipal de Súria incorpora el fons de les Joventuts Musicals
-
Cultura i Mitjans
Les caramelles de l'Esplai Safa ompliran Manresa de música aquest cap de setmana
-
Cultura i Mitjans
Cardona reviurà les Caramelles amb tres dies de música, dansa i tradició popular
-
Cultura i Mitjans
Manresa acollirà per Sant Jordi una mobilització per defensar el català al carrer
-
Cultura i Mitjans
Santpedor recupera les Caramelles amb un cap de setmana ple de música i dansa
