Un centenar llarg de persones han assistit aquest dijous a l'Espai de la Plana de l'Om a la presentació del llibre El meu Liceu abans del foc, escrit pel manresà Josep Maria Busquets que fou Administrador General del Gran teatre del Liceu entre 1985 i el 1992.
La presentació, organitzada per El Galliner dins els actes de la Festa de la Llum, ha començat amb una glossa de Josep Maria Busquets a càrrec de la musicòloga Glòria Ballús. Tot seguit Busquets, de 88 anys, ha anat desgranant alguns del moments més importants de la seva tasca al capdavant de l'equipament cultural més emblemàtic de Catalunya, amb algunes curiositats i anècdotes divertides.
Per acabar l'acte, la soprano manresana Marta Valero i el pianista, també manresà, Carles Jiménez han interpretat Va! Laise couler mes larmes de Wether i l'habanera de Carmen de Bizet.
Un centenar llarg de persones, a la presentació d'«El meu Liceu abans del foc» de Josep Maria Busquets
La glossa de l'autor va anar a càrrec de la musicòloga Glòria Ballús
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de febrer de 2022 a
les 16:33
Actualitzat el
18 de febrer de 2022 a les
16:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
La Matinal al Parc de Sant Llorenç del Munt i l'Obac torna amb activitats familiars
-
Cultura i Mitjans
El Museu de Manresa rep una pintura barroca de Sant Vicenç Ferrer del segle XVII
-
Cultura i Mitjans
El Conservatori estrenarà un documental sobre la recuperació del teatre Kursaal
-
Cultura i Mitjans
El Teatre Conservatori acollirà «Matres», una proposta familiar sobre maternitat, infància i dol
-
Cultura i Mitjans
El Cicle Gaudí portarà «Sirat» a vuit municipis del Bages i dos del Moianès aquest maig
-
Cultura i Mitjans
Manresa entra en el mapa català dels grans festivals d'estiu
