Un centenar llarg de persones han assistit aquest dijous a l'Espai de la Plana de l'Om a la presentació del llibre El meu Liceu abans del foc, escrit pel manresà Josep Maria Busquets que fou Administrador General del Gran teatre del Liceu entre 1985 i el 1992.
La presentació, organitzada per El Galliner dins els actes de la Festa de la Llum, ha començat amb una glossa de Josep Maria Busquets a càrrec de la musicòloga Glòria Ballús. Tot seguit Busquets, de 88 anys, ha anat desgranant alguns del moments més importants de la seva tasca al capdavant de l'equipament cultural més emblemàtic de Catalunya, amb algunes curiositats i anècdotes divertides.
Per acabar l'acte, la soprano manresana Marta Valero i el pianista, també manresà, Carles Jiménez han interpretat Va! Laise couler mes larmes de Wether i l'habanera de Carmen de Bizet.
Un centenar llarg de persones, a la presentació d'«El meu Liceu abans del foc» de Josep Maria Busquets
La glossa de l'autor va anar a càrrec de la musicòloga Glòria Ballús
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2022 a les 16:33
Actualitzat el 18 de febrer de 2022 a les 16:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
L'Ajuntament de Manresa adquireix un nou piano de cua de gamma alta per al Conservatori
-
Cultura i Mitjans
Les enginyeres Estel Blay i Anna Bach rebran el 6è Premi Rosa Argelaguet i Isanta
-
Cultura i Mitjans
Alba Careta publica «Panical», un disc que reivindica força i arrels femenines amb jazz europeu
-
Cultura i Mitjans
La Biblioteca de Sant Fruitós acull la presentació de «Cròniques de la veritat prohibida»
-
Cultura i Mitjans
Unió de Pagesos repassa a Manresa més de 50 anys de lluita sindical al Bages amb una exposició
-
Cultura i Mitjans
Focus Positiu tanca la tercera edició amb 271 fotos i consolida el projecte al Bages
