Un centenar llarg de persones han assistit aquest dijous a l'Espai de la Plana de l'Om a la presentació del llibre El meu Liceu abans del foc, escrit pel manresà Josep Maria Busquets que fou Administrador General del Gran teatre del Liceu entre 1985 i el 1992.
La presentació, organitzada per El Galliner dins els actes de la Festa de la Llum, ha començat amb una glossa de Josep Maria Busquets a càrrec de la musicòloga Glòria Ballús. Tot seguit Busquets, de 88 anys, ha anat desgranant alguns del moments més importants de la seva tasca al capdavant de l'equipament cultural més emblemàtic de Catalunya, amb algunes curiositats i anècdotes divertides.
Per acabar l'acte, la soprano manresana Marta Valero i el pianista, també manresà, Carles Jiménez han interpretat Va! Laise couler mes larmes de Wether i l'habanera de Carmen de Bizet.
Un centenar llarg de persones, a la presentació d'«El meu Liceu abans del foc» de Josep Maria Busquets
La glossa de l'autor va anar a càrrec de la musicòloga Glòria Ballús
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de febrer de 2022 a les 16:33
Actualitzat el 18 de febrer de 2022 a les 16:38
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa