El proper dissabte 30 de juliol amb entrada gratuïta fins les 2:00
Data de sorteig: divendres 29 de juliol.
Com a final de temporada Manresainfo i Stroika sortegem samarretes de la Sala de Concerts de la Catalunya Central entre els lectors del Diari Digital del Bages. Les samarretes s'entregaran el proper dissabte 30 de juliol durant la Festa "Season Finale" que acomiadarà la temporada i tindrà entrada gratuïta fins a les 2:00 de la matinada.
Participar en el sorteig de les samarretes de l'Stroika és molt senzill. Només cal omplir el formulari següent amb les vostres dades, recordant que només s'admetrà una inscripció per persona.
[formulari]stroika[/formulari]
Les dades que ens adreceu només seran utilitzades per qüestions estadístiques internes de Manresainfo i mai tindran un ús comercial. El correu electrònic s'entrarà a la llista de distribució del butlletí de Manresainfo.cat del que es pot cursar baixa amb facilitat. Es contactarà amb els premiats per correu electrònic. El diari podrà publicar el nom dels guanyadors.

ARA A PORTADA
-
-
La Fira Mediterrània arrenca a Manresa amb teatre familiar i mirades sobre la memòria i el mite Pere Fontanals
-
-
El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62) Xavier Sucarrats
-
El Certamen Nacional de Pubillatge 2025 se celebrarà a Monistrol i a l'Abadia de Montserrat Pere Fontanals
Publicat el 22 de juliol de 2011 a les 18:32
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Rodrigo Rodríguez Comos dona dues obres al Museu de Manresa que enriqueixen el fons artístic
-
Cultura i Mitjans Tina Araüna exposa «Matriu» al MoMa Espai Cultural de Manresa
-
Cultura i Mitjans Restauren quatre relleus històrics del Poble Vell de Súria per conservar el llegat del llinatge Cardona
-
Cultura i Mitjans Edicions FUB publica «Just quan despertava», el relat inèdit de Josep Maria Aloy sobre joves en risc
-
Cultura i Mitjans La Festa de la Verema del Bages celebra els 30 anys amb rècord de públic i de copes de vi venudes
-
Cultura i Mitjans Les Fabricantes reviuen el passat fabril de Valls i Palà de Torroella amb èxit de públic i activitats