La sala petita del Kursaal tanca aquest dijous, 12 de maig, a les 21h la programació de teatre del Toc de Prop amb You Say Tomato. L'obra, dirigida pel santvicentí Josep Maria Segura i interpretada per Anna Moliner i Joan Negrié, és una comèdia intensa i profundament humana on el diàleg còmic i la música lleugera construeixen una reflexió desacomplexada sobre el sentit real de l'art en el món que vivim.
En Santi, fill renegat d'una llarga nissaga d'orquestristes de comarques, i la Rosó, nena prodigi televisiva de principis dels noranta, porten 10 anys vivint junts. La seva història d'amor va començar juntament amb un trepidant projecte musical que els havia de portar, un dia o altre, al capdamunt de l'escena catalana. Els anys han passat i aquest dia no ha arribat.
Avui, mentre esperen al camerino que les portes s'obrin i el local s'ompli de gent per recuperar part dels diners que han perdut en la seva darrera gira, no tindran més remei que preguntar-se cap on va el seu projecte musical, cap on va la seva història d'amor i quina de les dues coses està destruint a l'altra.
You Say Toamto ha estat escrit pel dramaturg Joan Yago guanyador del premi de la Crítica Serra d'Or al millor text teatral en català del 2015. L'obra, que es va veure la tardor passada a la Sala Muntaner de Barcelona, va obtenir un gran èxit de públic i crítica.
Les entrades es poden comprar a taquilles i per internet. El preu és de 20€ (18€ amb Carnet Galliner, majors de 65 anys, i menors de 25).
«You Say Tomato», dirigida per Josep M. Segura, tanca dijous el Toc de Prop
Cultura i Mitjans
L'obra, escrita per Joan Yago, ha rebut recentment el premi de la crítica Serra d'Or al millor text teatral en català
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
Publicat el
10 de maig de 2016 a
les 20:17
Actualitzat el
10 de maig de 2016 a les
20:20
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
El Cineclub Manresa omple la tardor de cinema amb mirades femenines i òperes primes
-
Cultura i Mitjans
El 12è Concurs de Teatre Poble de Fals arrenca aquest diumenge amb «Adossats»
-
Cultura i Mitjans El Mujal viurà diumenge la Festa Major en honor de la Santa Creu
-
Cultura i Mitjans
Sant Vicenç celebrarà diumenge l'Aplec de Castellet amb cultura popular i folklore internacional
-
Cultura i Mitjans
Manresa participarà en una gimcana digital europea sobre patrimoni industrial
-
Cultura i Mitjans
El Casino presenta la nova temporada d'exposicions i activitats fins a final d'any
