Unanimitat al ple de l'Ajuntament de Manresa per aprobar les noves tarifes d'Aigües de Manresa per al 2023, després del debat crispat de les ordenances fiscals. De fet, en el debat sobre el rebut de l'aigua gairebé no n'hi ha hagut, de debat.
El regidor d'Hisenda, Valentí Junyent, ha explicat que "malgrat que per cobrir l'increment de despeses de 2023, el rebut d'Aigües de Manresa hauria de pujar un 4,9%", el govern municipal proposa una pujada del 3,8%, partit en dues meitats: un 50% en la part fixa del contracte i l'altre a la part variable.
Això, traduït en euros "suposarà per a gairebé el 80% de les llars manresanes una pujada de 0,29 euros per resident i mes", o sigui, "0,88 euros per a una família de tres membres", ha exposat Junyent per facilitar la visualització d'aquest increment de preus.
En el torn de debat, el regidor de Ciutadans, Andrés Rojo, s'ha queixat, mig en broma, de la complicació de la fórmula polinòmica per fer el càlcul del preu de l'aigua, i Jordi Trapé, de Fem Manresa, ha reivindicat que "si no tinguéssim una empresa d'aigües pública, no podríem aplicar criteris de sostenibilitat ambiental quan aprovem les tarifes". Per això ha clamat que "sobirania és llibertat".
[noticia]105882[/noticia]
[noticia]105880[/noticia]
[noticia]105873[/noticia]
							
																					
														
								El rebut de l'aigua pujarà 0,29 euros per resident i mes en el 80% de les llars manresanes
Percentualment, el càrrec d'Aigües de Manresa s'incrementarà un 3,8%, "malgrat que per cobrir les despeses hauria de fer-ho fins al 4,9%"
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
 
								- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 21 d’octubre de 2022 a les 16:55
										Actualitzat el 21 d’octubre de 2022 a les 17:01
									
								Et pot interessar
- 
												 Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada Economia i Empresa
												Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
- 
												 Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts Economia i Empresa
												El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
- 
												 Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal Economia i Empresa
												Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
- 
												 Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible Economia i Empresa
												38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
- 
												 Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary Economia i Empresa
												Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
- 
												 Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització Economia i Empresa
												UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització

 
															 
															 
															 
															