Aquest dijous s'ha celebrat la segona edició del Networking Digital de la Catalunya Central, que ha estat tot un èxit en assistència i contingut. Amb més de 180 empresaris i emprenedors participants, l'esdeveniment ha triplicat l'assistència de la primera edició, consolidant-se com un punt de referència per a la innovació i la transformació digital al territori.
Organitzat per ProManresa de l'Ajuntament de Manresa i Orvit Digital, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, l'Escola Montserrat, Pimec Joves Catalunya Central i Outer Gin, aquest acte ha reafirmat el seu objectiu de potenciar la col·laboració entre professionals i empreses per generar noves oportunitats i promoure un creixement sostenible a la Catalunya Central.
Una jornada d'inspiració i èxit empresarial
Aquesta segona edició, celebrada a El Glaç, ha arrencat amb una ponència inaugural a càrrec d'Albert Vilar, exdirector creatiu de Vicio, que ha ofert una perspectiva innovadora sobre com potenciar la creativitat i les estratègies digitals en les empreses. Basant-se en l'experiència amb la popular cadena de menjar ràpid, Vilar ha destacat la importància d'apostar per idees revolucionàries i adaptades a les necessitats del mercat actual.
Posteriorment, s'ha dut a terme la taula rodona Com innovar des de la Catalunya Central, moderada pel consultor empresarial Marc Fernández, que ha reunit professionals destacats del territori, com Guillem Vilà, director i tercera generació de Grup Vilà Vila; Sònia Gazquez, directora de màrqueting de Cohitech; Òscar Lérida, COO de Deporvillage, i Albert Valverde, CMO i cofundador de Kanguro.
Els ponents han reflexionat sobre els reptes i oportunitats que enfronten les empreses locals, compartint casos d'èxit que han inspirat els assistents. Els temes abordats han inclòs l'adaptació a les noves tecnologies, l'aposta per la sostenibilitat i l'impacte del talent local en el panorama empresarial global.
Projectes innovadors i connexions que multipliquen l'èxit
La jornada també ha destacat pel gran protagonisme dels projectes locals. Durant la segona part de l'acte, s'han presentat iniciatives innovadores com Outer Gin, Trendia, Opground i Gaudire, que han posat de manifest l'immens potencial creatiu de la Catalunya Central.
Un dels punts clau de la jornada ha estat l'espai de Networking, que ha permès als més de 180 participants connectar, establir col·laboracions i generar noves oportunitats per al territori. Aquest intercanvi ha estat descrit per molts assistents com un element diferencial que consolida l'èxit d'aquesta trobada.
Una segona edició que supera totes les expectatives
Amb una assistència que ha triplicat la de la primera edició i continguts d'alt nivell, el Networking Digital de la Catalunya Central s'ha reafirmat com una cita imprescindible per al teixit empresarial de la regió.