La sal especialitzada d'alta qualitat que produirà Iberpotash quan estigui operativa la planta de sal vacuum del projecte Phoenix s'embalarà per a la seva comercialització al polígon Santa Anna de Sant Fruitós de Bages a través de l'empresa Sal Vesta Iberia, creada per la pròpia ICL i l'empresa holandesa AkzoNobel.
L'empresa, que començarà a funcionar a finals d'any coincidint amb l'inici del funcionament de la planta de sal vacuum, embalarà la sal especialitzada que se'n derivi per a empreses de tractament d'aigües, d'alimentació humana i animal.
ICL Iberia va anunciar fa una setmana que posava en fase de proves la planta de sal vacuum a Súria. Es tracta de la primera instal·lació del món d'aquestes característiques que produirà sal amb una puresa del 99,97%. La planta tindrà una capacitat de producció superior a les 750.000 tones anuals i la sal que en surti es destinarà, principalment, a la indústria electroquímica. Les previsions són que les instal·lacions assoleixin el 100% d'activitat al llarg de l'últim trimestre de l'any.
La sal vacuum del projecte Phoenix d'ICL s'embalarà a Sant Fruitós
Sal Vesta Iberia, creada per la pròpia extractora i l'holandesa AkzoNobel, s'ubica al polígon Santa Anna
Ara a portada
Publicat el 11 de juny de 2016 a les 17:50
Actualitzat el 12 de juny de 2016 a les 09:26
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible