Una cinquantena llarga de persones van acollir amb gran interès la jornada Novetats i implicacions de la nova Llei de Reformes Urgents del Treball Autònom organitzada per Feliu Consultors al Montepio de Conductors.
Arran de la publicació al BOE de la Llei 6/2017, de 24 d'octubre, Feliu Consultors va organitzar dijous una jornada sobre “Novetats i implicacions de la nova Llei de Reformes Urgents del Treball Autònom”. La jornada va comprendre intervencions a càrrec de diferents professionals de Feliu Consultors, que van abordar el tema des de diferents vessants: les implicacions en la seguretat social i a nivell fiscal, la problemàtica dels falsos autònoms i els TRADES, els nous autònoms i la importància d'una bona planificació hereditària per a tots aquests professionals.
L'acte va comptar amb la col·laboració d'entitats com la UBIC, la Patronal Metal·lúrgica del Bages, el Gremi de Constructors d'Obres de Manresa i Comarques i el Gremi d'Electricitat, Fontaneria i Afins del Bages i Berguedà i Montepio de Conductors.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2017 a les 19:51
Actualitzat el 25 de novembre de 2017 a les 11:56
Et pot interessar
-
Economia i Empresa Bernat Ladrón de Guevara, reelegit president d'una Associació d'Empresaris de Bufalvent especialment engrescada
-
Economia i Empresa El Kursaal posarà a la venda els espectacles de Festa Major aquest dijous a preus reduïts
-
Economia i Empresa Caixabank ajuda a pagar un tamisador a la Fundació Cardona Històrica per impulsar la comercialització de la sal
-
Economia i Empresa 38 empreses turístiques del Bages, reconegudes per la seva gestió sostenible
-
Economia i Empresa Laura Galobart guanya el 32è Premi Protagonistes del Demà del Rotary
-
Economia i Empresa UManresa estrena la Clínica Odontològica, que el curs que ve acollirà els primers cursos d'especialització