Al CN Manresa li ha sortit creu en el partit clau per decidir el campió de la fase regular de la Primera Divisió Catalana de waterpolo. Els manresans han empatat contra el CWP Sant Adrià, 12-12, però els xuts de penal de desempat han afavorit els visitants, que entren a la fase d'ascens a la Segona Divisió estatal, mentre que els manresans s'hi queden a les portes, després d'una magnífica temporada. Cal tenir en compte que aquesta temporada, els partits que finalitzaven en empat en el temps reglamentari es resolien als penals.
La confrontació ha començat bé per als interessos bagencs, amb un primer quart prometedor, amb un 5-2 a favor dels locals. Els gols bagencs anotats per González amb tres, Noguera de penal i Serra. Només començar el segon quart, els de casa es posaven 7-2, amb gols de Leon i Noguera. Tot semblava ben encaminat per aconseguir la victòria, però la reacció dels visitants els ha posat a només dos gols, tot beneficiant-se d'un penal errat per part manresana. Tot i així, Noguera aconseguia el 8-5 abans d’arribar a la meitat del partit, avantatge que hauria pogut ser superior si els manresans haguessin aprofitat les superioritats que han tingut.
Després del canvi de camp, Puerta, en superioritat, anotava el 9-5. Res feia presagiar la remuntada visitant, però en tres minuts i mig els santadrianencs han aconseguit empatar a nou gols. A manca de 24 segons per al final del quart, González, el millor dels de casa, posava els manresans en avantatge mínim, 10-9.
Als 30 segons del quart definitiu, empatava de nou l'equip del Barcelonès, però Noguera tornava a avançar els de Torilo, 11-10. Era l'última vegada que els del Bages anaven pel davant. Els locals no han aprofitat les superioritats i els visitants s'han posat per davant per primer cop en tot el partit, 11-12. Ha estat a manca de 18 segons, de la mà de Puerta, després del temps mort demanat pel tècnic local, que el CN Manresa ha aprofitat una nova superioritat per posar l’empat que donava pas als penals que havien de decidir tota una temporada.
En els llançaments, els del Besós han estat superiors i han deixat els manresans sense resposta, incrèduls, veient com tota una temporada de bon joc no tenia premi.
Fitxa tècnica
Resultats i classificació
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
Al CN Manresa li surt creu als penals en el partit definitiu (12-12)
Els manresans han arribat a tenir una renda de cinc gols contra el CWP Sant Adrià, però han cedit i es queden sense possibilitat d'ascens a la lliga estatal
ARA A PORTADA
-
-
Manresa impulsa un ecosistema pioner per convertir les cures en motor d'innovació i futur Pere Fontanals
-
El Consell Comarcal del Bages reclama inversions urgents a Rodalies i la gratuïtat de la C-16 Redacció
-
-
El Suprem ratifica l'any i mig de presó per a tres ultres per una agressió d'odi a independentistes de Balsareny Pere Fontanals
Publicat el 16 de març de 2024 a les 19:57
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa U22 planta cara al Barça Atlètic però cedeix al Nou Congost (81-89)
-
Esports
El Baxi Manresa vol ser equip de vuitens de final aquest dimecres
-
Esports
Sant Fruitós de Bages obre la temporada de la Copa Catalana Internacional de BTT
-
Esports
L'Occident Manresa jugarà la Minicopa contra Madrid, València i Màlaga
-
Esports
El CN Manresa Fibracat remunta a Barcelona i s'acosta al tercer lloc de la Lliga Catalana
-
Esports
Quatre medalles per al CTJBM a la Copa d'Espanya cadet de Judo celebrada al Vendrell
