Aquest cap de setmana 4 nedadors catalans competeixen als III Swedish Swim Games que se celebren a la ciutat sueca de Vasby. Una competició del calendari europeu per les categories júniors. Els catalans que hi participaran són: Marc Calzada del CN Sant Andreu, Arnau Rovira del CN Manresa, Palmira Chaparro del CN Granollers i Sandra Garcia del CN Vallirana.
Arnau Rovira, amb la selecció estatal a Suècia
Esports
En els III Swedish Swim Games que se celebren a la ciutat sueca de Vasby
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat Un estudi a la depuradora de Manresa analitza la presència de microplàstics a l'aigua residual Redacció
Publicat el
28 d’octubre de 2011 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el manresà Pol López després de la seva etapa a l'AS Roma
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
-
Esports
Manresa es prepara per rebre aquest diumenge la selecció catalana de bàsquet
-
Esports
El Cruyff Court Pep Guardiola s'estrena amb un torneig inclusiu d'esport adaptat
