El CN Manresa Fibracat ha aconseguit una magnífica cinquena posició a la final del Campionat de Catalunya absolut femení disputat a les piscines olímpiques de Montjuïc, en què les manresanes es van veure perjudicades per la fórmula de la competició.
El primer partit les enfrontà al campió de la Lliga Catalana, el CN Mataró B, clarament superior a les bagenques, que les va superar per un contundent 13-2. Aquesta derrota condemnava a les manresanes a només poder lluitar per la cinquena plaça.
Amb aquest objectiu, varen guanyar al CN Martorell per 12-8 i en el partit final, al sempre complicat AE Santa Eulàlia B per 9-8, en un partit molt igualat, en què les de Gallarín van portar la davantera des del final de la primera part, però que van haver de defensar dues inferioritats numèriques, un gol per sobre, en el darrer minut i mig de partit.
Partits
Vuitens de final
CN Mataró B 13 - CN Manresa Fibracat 2
Parcials: 5-1, 3-1, 2-0, 3-0
Semifinal per al cinquè lloc
CN Manresa Fibracat 12 - CN Martorell 8
Parcials: 3-1, 3-1, 2-4, 4-2.
Final per al cinquè lloc
CN Manresa Fibracat 9 - AE Santa Eulàlia B 8
Parcials: 3-2, 2-2, 2-2, 2-2