El base Dani Pérez estarà prop de tres mesos de baixa per culpa d'una lesió que es va fer en el darrer partit a la pista del MoraBanc Andorra. El de l'Hospitalet té una ruptura parcial del lligament encreuat posterior del genoll dret.
Pérez va fer-se la lesió en el darrer partit amb el MoraBanc Andorra, quan faltava poc més d'un minut per acabar el tercer període, en una jugada en què va a caure a terra un rival i el base va donar-li un cop involuntàriament.
Les proves fetes aquest dilluns al vespre han confirmat el diagnòstic. Dani Pérez haurà d'estar uns 3 mesos de baixa per recuperar-se d'aquesta lesió.
[noticia]96366[/noticia]
Dani Pérez estarà tres mesos de baixa per una lesió al genoll
El base té una ruptura parcial del lligament encreuat posterior del genoll dret i es perdrà el final de temporada amb el BAXI Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de març de 2021 a
les 09:57
Actualitzat el
23 de març de 2021 a les
10:01
Et pot interessar
-
Esports
L'ICS Catalunya Central impulsa activitats arreu del territori pel Dia Mundial de l'Activitat Física
-
Esports
El Premi Riudor reconeixerà l'AE Ramassà pels seus valors socials a Sant Fruitós
-
Esports
El Baxi Manresa es reforça amb David Duke Jr. fins a final de temporada
-
Esports
El Paidos femení es planta a semifinals de la Copa Colegial de Catalunya
-
Esports
Meritxell Soler fa marca personal a la Mitja Marató de Berlín i s'apropa al rècord català
-
Esports
El Manresa CBF supera el tercer classificat i s'enfila fins a la sisena posició (70-64)
