El proper cap de setmana, del 23 al 26 de novembre, dues nedadores del CN Minorisa participaran en la seixanta-una edició del campionat estatal d'hivern en piscina de 25 metres que es disputa a la piscina de la Nova Escullera del CN Barcelona. Aquesta temporada, com ve essent habitual en les darreres, es disputarà en dues categories, l'absoluta i l'absolut jove, reservada per a nascuts l'ant 1998 i posteriors i per a les dones, des del 1999.
Per part del CN Minorisa hi participen dues de les deixebles de Genís Rico. Alba Rovira nedarà els 100 i 200 metres braça divendres i dissabte respectivament, en les que surt amb la 34a i la 27a marca registrada entre totes les inscrites. La seva companya Berta Martínez nedarà els 50, 100 i 200 metres esquena, divendres, dissabte i diumenge, amb la 28a, 36a i 33a marca respectivament.
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
18 de novembre de 2017 a
les 10:17
Actualitzat el
18 de novembre de 2017 a les
10:21
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic content de la progressió de l'equip durant el partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa posa el primer peu a la final de la Lliga (74-83)
