El Baxi Manresa no ha rebut l'interès de cap club per Pedro Martínez

El club bagenc se cenyeix al contracte i a les declaracions del tècnic al darrer partit de lliga per sortir al pas dels rumors

Publicat el 06 de juny de 2022 a les 18:28
Actualitzat el 06 de juny de 2022 a les 18:35
Els rumors són una constant al món del bàsquet un cop acaba la temporada. I els entrenadors en són uns dels primers protagonistes indirectes. El tècnic del Baxi Manresa Pedro Martínez no n'és cap excepció. Fa uns dies, Apunt, la televisió  pública del País Valencià, situava l'entrenador barceloní al València Bàsquet la temporada vinent. Aquesta informació prenia rellevància després de rebre diverses repiulades. Una d'elles era de Chima Moneke que hi afegia un GIF que denotava alegria.

Però el cas és que cap dels tres agents implicats (els dos clubs i el mateix Pedro Martínez) no han fet cap comentari sobre el tema. El tècnic, molt actiu a Twitter, ha publicat diversos textos d'agraïment i admiració a jugadors com Rafa Martínez, Chima Moneke i Albert Oliver. Però no ha fet cap comentari sobre el seu futur.

El darrer cop que s'ha sentit parlar a Pedro Martínez va ser a la roda de premsa del play-off contra el Real Madrid on expressava la seva predisposició a continuar al Nou Congost a més de recordar que tenia contracte en vigor. Des del club bagenc es remeten a aquestes paraules i asseguren no haver rebut cap mena de contacte per obtenir els serveis de Pedro Martínez.