El BAXI Manresa no serà a la Basketball Champions League 2020-21
Esports
La FIBA ha fet pública la llista d'equips inscrits sense la presència del club bagenc
- El BAXI no tornarà a Europa la propera temporada -
- BCL
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
03 de juliol de 2020 a
les 21:24
Actualitzat el
03 de juliol de 2020 a les
21:27
El BAXI Manresa no repetirà presència a la Basketball Champions League la propera temporada. La FIBA ha publicat aquest matí el noms dels equips que hi participaran i els manresans no hi figuren.
En acabar la temporada, el BAXI Manresa va sol·licitar al màxim organisme europeu plaça la seva competició sent conscients que només les renúncies d'alguns equips podrien obrir les portes de la Basketball Champions League. Aquestes renúncies no han arribat i el Nou Congost no viurà duels europeus.
Per part de la lliga ACB jugaran Saragossa, Tenerife, Bilbao i Burgos.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
En acabar la temporada, el BAXI Manresa va sol·licitar al màxim organisme europeu plaça la seva competició sent conscients que només les renúncies d'alguns equips podrien obrir les portes de la Basketball Champions League. Aquestes renúncies no han arribat i el Nou Congost no viurà duels europeus.
Per part de la lliga ACB jugaran Saragossa, Tenerife, Bilbao i Burgos.
Et pot interessar
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el manresà Pol López després de la seva etapa a l'AS Roma
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
