El CB Navàs Viscola cedeix a Esparreguera en un duel d'alternatives (90-78)

Els navassencs enceten la fase prèvia de la Lliga Catalana de Tercera amb derrota al Baix Llobregat

Publicat el 11 de setembre de 2025 a les 21:00
Actualitzat el 11 de setembre de 2025 a les 21:28

El CB Navàs Viscola no ha pogut sumar la victòria en el debut a la Lliga Catalana de Tercera FEB després de caure a la pista del Tenea CB Esparreguera per 90 a 78. El partit, disputat amb un ritme alt i ple d'alternatives, ha tingut moments de domini bagenc: els de Navàs han acabat el primer quart amb avantatge (19-25) i també han arribat al final del tercer període per davant (60-67). A la mitja part, però, els locals havien capgirat el marcador (44-33).

A l'últim quart, l'Esparreguera ha imposat el seu joc i ha aprofitat millor les possessions per escapar-se definitivament. Els màxims anotadors del conjunt bagenc han estat Aboubacar Keita, amb 23 punts, i Pol Monès, amb 22, que han mantingut viu l'equip fins als darrers minuts.

La pròxima jornada de la fase prèvia de la Lliga Catalana de Tercera FEB es jugarà el dissabte 13 de setembre al pavelló de Navàs. El CB Navàs Viscola rebrà el Monbus CB Igualada en un partit que començarà a 2/4 de 8 del vespre i on els locals només els valdrà la victòria per mantenir opcions de passar a la següent fase.