El Cd'E Manresa rebrà diumenge (12.00h) la visita de la UE la Jonquera al Nou Estadi del Congost amb la voluntat de seguir sumant punts per acostar-se i atrapar el líder, la FE Grama. Aquesta setmana ha estat atípica en els entrenaments per la climatologia.
El mateix entrenador del Manresa, Andreu, ho reconeixia: "És la primera vegada des que sóc entrenador, que he hagut de parar per causes de la meteorologia. Esperem que sigui positiu pel descans de cara al partit de diumenge".
El Cd'E Manresa ve de seguir intractable com a visitant, amb la victòria 0-3 al camp del Sant Cugat. Amb aquesta duu invicte 9 partits consecutius, amb 7 victòries i 2 empats -els dos al Nou Estadi-. No coneix la derrota a fora en tota la temporada amb 10 victòries i 2 empats, sumant 32 dels 36 punts possibles. Ha millorat al Nou Estadi, amb un global de 4 victòries, 2 empats i 4 derrotes, amb 14 punts dels 30 possibles.
Figura segon a la classificació amb 46 punts. Suma 35 gols a favor i 13 en contra. Es troba a 5 punts del líder FE Grama (51) i ha ampliat la diferència a 7 punts amb el tercer CF Montañesa (39), després de l'empat d'aquest al camp del Júpiter.
Per part de la UE la Junquera, aquesta setmana el Comitè de Competició ha determinat donar per finalitzat el seu partit al camp de la UE San Juan amb empat a 2, després de suspendre's per aldarulls.
Ve d'empatar, en l'última jornada, a 1 amb la visita del CF Can Vidalet. Amb 30 punts figura desè a la classificació, amb 8 victòries, 6 empats i 8 derrotes. En gols, 27 a favor i 29 en contra.
L'entrenador manresà explica que "és un equip que conec força bé, i un club on tinc bons amics. El seu plantejament inicial era recuperar la categoria perduda la temporada passada. Ara es troben en una situació que no esperaven, en una zona que miren amunt i avall. Si tenen una petita oportunitat d'enganxar-se al tren de dalt, passa per intentar guanyar al Manresa aquest diumenge".
El Cd'E Manresa intentarà contra la Jonquera seguir l'estela del líder
Juguen diumenge a les 12 del migdia al Nou Estadi del Congost
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2018 a les 20:56
Actualitzat el 02 de març de 2018 a les 20:58
Et pot interessar
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)
-
Esports L'Avinent Manresa torna a la Primera Catalana de clubs després d'escombrar en el grup B