Diumenge, en l'horari habitual de les 12 del migdia, el Cd'E Manresa rep el Sabadell B a l'Estadi Nou Congost en un partit que, acabi com acabi, farà que els del Bages continuïn en segona posició. Actualment, els manresans es troben a cinc punts del líder, la FE Grama, i amb cinc punts més que el tercer classificat, el CF Montañesa.
El Cd'E Manresa afronta el partit contra el Sabadell B amb les baixes de Florent -sancionat- i d'Augus -recuperant-se de la seva lesió". Els manresans tenen una sèrie oberta de set jornades sense conèixer la derrota, tot i que cal comptar-hi dos empats com a locals, a 0 amb la UE Llagostera B i la UE Vic.
L'entrenador del Cd'E Manresa, Dani Andreu, considera que "estem bé". Quant als dos empats consecutius a casa "crec que el dia del Vic, va ser un partit molt disputat i amb poques ocasions", però amb el Llagostera, "vàrem merèixer més".
El Sabadell B està situat onzè a la classificació amb 28 punts, amb una sèrie de 8 victòries, 4 empats i 8 derrotes. Com a local ha disputat quatre partits més que com a visitant, un total de 12, amb 7 victòries, 1 empat i 4 derrotes, per sumar 22 dels 36 punts possibles. Ha fet vuit sortides amb una única victòria (UE Llagostera B per 0-5), tres empats (UE Mollet, a 2; UE Castellar, a 0, i CE Júpiter, a 1), i quatre derrotes (CF Can Vidalet, 2-1; UE La Jonquera, 2-1; FE Grama, 2-1, i UE San Juan M., 1-0. Tot derrotes mínimes, d'un equip que no goleja (26 a favor), però a qui també és difícil batre (22 gols en contra).
Andreu valora que "fa dues setmanes que els vaig veure a casa seva. És el típic filial, amb gent molt jove, que si els deixes fer et poden fer mal. Possiblement, en camps petits els hi costa més desenvolupar el seu joc. Estic segur que serà un partit molt complicat".
En la primera volta: CE Sabadell B 0 - Cd'E Manresa, 0.
ARA A PORTADA
-
En marxa un nou dispositiu dels Mossos a Manresa amb molta presència d'agents de paisà Pere Fontanals
-
-
Cineclub Manresa presenta la seva programació de març i abril amb grans estrenes i homenatges Redacció
-
Un estudi de l'ICS a la Catalunya Central avala la videointerconsulta pediàtrica en l'àmbit rural Redacció
-
La Transéquia tornarà a mobilitzar milers de persones al voltant de la Séquia el 15 de març Pere Fontanals
Publicat el
16 de febrer de 2018 a
les 21:26
Actualitzat el
16 de febrer de 2018 a les
21:30
Et pot interessar
-
Esports
Dos podis del CN Manresa a la novena Duatló de Viladecans
-
Esports
Alicia Hernández bat el rècord d'Europa màster F65 de triple salt en pista coberta
-
Esports
Súria obre el calendari català de marxa nòrdica amb competició i matinal popular
-
Esports
La burocràcia impedeix Eli Brooks jugar amb Irlanda
-
Esports
Allau de medalles del Centre de Tecnificació a la Copa d'Espanya Infantil de judo
-
Esports
Derrotes del Cat Central i el Manresa RC en una jornada exigent
