El Cd'E Manresa rebrà diumenge a les 12 del migdia al Congost el Júpiter, en partit corresponent a la jornada 9.
El Cd'E Manresa afronta el partit amb les baixes de Biel i Mouha, i encara amb el mal gust de boca de l'empat de l'última jornada contra el Mollerussa. L'equip barceloní vé d'aconseguir un valuós empat en la seva visita a la Verneda de la Montañesa. Dilluns l'entrenador Alex Martínez dimitia. Dimarts era presentat com a nou mister Rubén García.
L'entrenador del Cd'E Manresa, Piti Belmonte, valora que "sempre amb nou entrenador es mou quelcom a dins. Hi han canvis dins de la plantilla que acostumen a ser de més concentració i intensitat en els seus components, fets pels quals, els faran més perillosos".
El Júpiter figura dotzè a la classificació amb 7 punts, gràcies a 1 victoria, 4 empats i 3 derrotes amb 10 gols a favor i 12 en contra. La única victòria 1-2 al camp del Lleida Esportiu en la primera jornada. La temporada passada van coincidir amb els manresans al G-1, amb doble victòria del Cd'E Manresa. A la Verneda 1-3 i al Congost 4-0.
El Cd'E Manresa rebrà un Júpiter amb nou entrenador diumenge al Congost
Esports
L'equip barceloní figura 12è a la classificació
ARA A PORTADA
Publicat el
27 d’octubre de 2018 a
les 09:47
Actualitzat el
27 d’octubre de 2018 a les
09:48
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa aconsegueix tres medalles al Campionat de Catalunya màster de Trail
-
Esports
La Land Party celebra la 20a edició amb un homenatge a la Camel Trophy
-
Esports
El CE Manresa cau davant l'UD Logroñés B i encadena la segona derrota consecutiva (0-1)
-
Esports
El Covisa Manresa guanya a Picassent i suma els primers tres punts de la lliga (0-1)
-
Esports
El Kids&Us Manresa U22 guanya al Joventut de Badalona en el debut lliguer (93-80)
-
Esports
El Covisa Manresa busca refer-se de la derrota inicial a la pista del Picassent
