El Cd'E Manresa rebrà diumenge a les 12 del migdia al Congost el Júpiter, en partit corresponent a la jornada 9.
El Cd'E Manresa afronta el partit amb les baixes de Biel i Mouha, i encara amb el mal gust de boca de l'empat de l'última jornada contra el Mollerussa. L'equip barceloní vé d'aconseguir un valuós empat en la seva visita a la Verneda de la Montañesa. Dilluns l'entrenador Alex Martínez dimitia. Dimarts era presentat com a nou mister Rubén García.
L'entrenador del Cd'E Manresa, Piti Belmonte, valora que "sempre amb nou entrenador es mou quelcom a dins. Hi han canvis dins de la plantilla que acostumen a ser de més concentració i intensitat en els seus components, fets pels quals, els faran més perillosos".
El Júpiter figura dotzè a la classificació amb 7 punts, gràcies a 1 victoria, 4 empats i 3 derrotes amb 10 gols a favor i 12 en contra. La única victòria 1-2 al camp del Lleida Esportiu en la primera jornada. La temporada passada van coincidir amb els manresans al G-1, amb doble victòria del Cd'E Manresa. A la Verneda 1-3 i al Congost 4-0.
El Cd'E Manresa rebrà un Júpiter amb nou entrenador diumenge al Congost
L'equip barceloní figura 12è a la classificació
ARA A PORTADA
Publicat el 27 d’octubre de 2018 a les 09:47
Actualitzat el 27 d’octubre de 2018 a les 09:48
Et pot interessar
-
Esports Mònica Clemente torna a ser campiona d'Espanya set anys després
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre
-
Esports Txell Ferré considera que la bona química va ser clau en l'èxit als campionats del món de Singapur