La UE Olot visitarà aquest diumenge (12h) el Congost en un duel que farà reviure la rivalitat que va mantenir amb el CE Manresa fins a l'última jornada de la temporada passada pel campionat de Tercera, i que va acabar somrient els interessos blanc-i-vermells amb la històrica victòria a l'Hospitalet. Tot i així, encara és viu en el record el 0-3 encaixat pels bagencs a principi de temporada quan els de la Garrotxa encapçalaven la classificació. Una derrota que va esperonar el CE Manresa, que tot seguit va encadenar setze partits sense perdre en lliga.
Precisament aquest diumenge el CE Manresa es presentarà al Congost immers en una nova ratxa positiva de resultats, amb disset encontres consecutius sense perdre, onze del final de la temporada passada i sis a l'inici de l'actual, que podria suposar rècord històric del club si aquest diumenge puntua contra els garrotxins. Es trencaria un rècord, ja igualat, de la temporada 2014-15 a Primera Catalana.
La visita de la UE Olot arriba en un moment dolç de joc dels manresans que han començat la seva nova aventura a Segona RFEF amb confiança i efectivitat, i a la part alta de la taula, quarts amb tres victòries i tres empats, o sigui, amb 12 punts.
Els olotins, amb molta més experiència a Segona B i ara a Segona RFEF, no han començat tan bé la temporada. Són quarts per la cua, amb 5 punts després d'una sola victòria, aconseguida aquesta darrera jornada contra el Formentera, i dos empats.
Tots dos equips arriben a aquesta setena jornada sense cap jugador sancionat. Arbitrarà el partit Daniel David Baiges Dones, ajudat a les bandes per Eduardo Mediavilla Pellicena i Héctor García Fernández, tots ells del col·legi aragonès.
El CE Manresa buscarà batre el seu rècord absolut d'imbatibilitat diumenge contra la UE Olot
Els blanc-i-vermells rebran al Congost el rival amb qui van mantenir fins a l'última jornada de la passada temporada el duel pel campionat de Tercera
ARA A PORTADA
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
Docents per l'Habitatge denuncia que 10 infants del Bages afronten desnonaments imminents aquesta setmana Redacció
-
«Norma» de Bellini arribarà al Kursaal en una nova producció de la Fundació Òpera Catalunya Redacció
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
14 d’octubre de 2022 a
les 21:55
Actualitzat el
14 d’octubre de 2022 a les
22:04
Et pot interessar
-
Esports
El Manresa Rugby Club s'imposa al Carboners (34-27) i consolida la segona plaça
-
Esports
Impactant accident d'un BMW M3 E30 al 5è Ral·lisprint de Navarcles
-
Esports
El Baxi Manresa trenca la mala ratxa a la Lliga U22 amb una victòria clara contra el Burgos (90-71)
-
Esports
Adrià Caso es proclama doble campió de Catalunya sub18 en pista coberta
-
Esports
Al Manresa CBF li surt creu a la pròrroga (62-64)
-
Esports
La Pirinaica continua sumant i el Joanenc continua caient
