El CE Manresa ha sortit derrotat per la mínima, 1-0, de la seva visita al José Rico Pérez en un partit en què l'Hércules ha estat superior, però on els blanc-i.vermells han jugat les seves cartes. Amb aquesta derrota, els manresans baixen fins a l'onzena posició de la taula, després d'una nova jornada amb nombrosos empats i amb només victòries dels primers classificats.
Xavi Corominas ha fet saltar al camp Hurtado, Reina, Pons, Pastor, Moha, Àlex Sánchez, Garrido, Omar, Gilbert, Alpha i Baquero. El CE Manresa ha estat a punt de sorprendre als alacantins només començar, amb un xut d'Alpha al minut 3 que ha sortit fregant el pal. Poc a poc els locals s'han anat fent amos de la pilota i han tingut les principals ocasions de la primera part, tot i sense posar en gaires problemes Hurtado.
A la segona part, l'Hércules ha exigit més i com a resultat del seu domini Samu Vázquez ha aconseguit el que seria únic gol del partit al minut 56. Al minut 65, Corominas ha fet entrar Tom i Ballesteros per Baquero i Alpha, i al 79 Marc Martínez i Yaya han fet el mateix per Reina i Pons. A la recta final Pachón ha entrat per Omar.
Cap dels canvis no ha tingut el resultat buscat i el CE Manresa no ha pogut repetir el resultat de la temporada passada quan va treure un empat d'Alacant.
[noticia]112734[/noticia]
[naciomanresa]
El CE Manresa cau per la mínima a Alacant davant d'un poderós Hércules (1-0)
Els blanc-i.vermells han plantat cara, però els locals han estat superiors
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de desembre de 2023 a les 20:13
Actualitzat el 03 de desembre de 2023 a les 22:42
Et pot interessar
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)
-
Esports L'Avinent Manresa torna a la Primera Catalana de clubs després d'escombrar en el grup B
-
Esports El CE Manresa tanca la temporada amb victòria al camp de l'Europa B (0-2)
-
Esports Jornada rodona per a la Pirinaica, que depèn d'ella mateixa per ser a la promoció d'ascens (1-2)