Del 4 al 9 de setembre el CN Minorisa va iniciar la temporada amb una estada a Coma-ruga, on gairebé un centenar d'esportistes de les especialitats de natació, waterpolo i natació sincronitzada van treballar per mirar de recuperar el ritme abans de la tornada a la rutina dels estudis i entrenaments.
L'estada va servir també per fer convivències dels esportistes de l’entitat manresana que van compartir moltes hores entre entrenaments, àpats i estones d’oci i a les habitacions, enfortint la relació entre ells.
Els tècnics que es desplaçaren a la població costenca van ser Genís Rico de natació, Maria Espiau, Núria Gatell, Mónica Palà i Marina Parcerissa de natació sincronitzada i Eloi Martínez de waterpolo.
La companyonia i bon ambient va ser la nota dominant en aquestes cinc jornades de treball que afavoriran els resultats en la temporada propera a iniciar-se.
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La companyia Els Carlins reinventa el drama d'«Agost» amb una comèdia de teatre dins del teatre Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Oceano Valiente guanya amb «Pla B» el Premi Jove de Microteatre d'Els Carlins Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78) Xavier Sucarrats
-
Societat Manresa instal·la un enllumenat ornamental per il·luminar de nit la façana de la Buresa Pere Fontanals
-
Economia El Bages lidera el creixement econòmic de la Catalunya Central i supera la mitjana catalana Pere Fontanals
Publicat el
12 de setembre de 2017 a
les 11:40
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem executat el pla de partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa ha volat cap a Grècia amb sis hores de retard
-
Esports
El Kids&Us Manresa comença la seva aventura europea a Salònica
-
Esports
Hugo Benítez, hospitalitzat per un pneumotòrax
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès brilla a la Copa Catalana de Ne Waza amb quatre medalles
-
Esports
La judoka manresana Luca De Palma es penja la plata a la Supercopa d'Espanya júnior
