El CN Minorisa va posar una entretinguda cloenda a una brillant temporada aquest dissabte en l'enfrontament amistós contra el Polytechnic London anglès. El partit va tenir tots els ingredients que calen per a que fos atractiu: gols, duresa, debuts i companyonia. Això més el debut en l'equip absolut manresà d'alguns dels jugadors cadets i infantils que més han anat destacant durant la temporada.
A l'inici del matx, els de les illes britàniques demostraren que anaven a per totes i que el seu moment de forma era millor que el dels bagencs. D'aquesta manera es posaren amb un 0-2 en el marcador imposant una major fortalesa física, però l'orgull dels amfitrions va fer que, amb gols de Casasayas i Ruiz, s'empatés el matx. Amb igualada en el marcador, però una evident diferencia de pes i alçada a l'aigua, els del Regne Unit varen tornar a posar terra pel mig, 2-5, que un debutant, l'infantil Flores, escurçava abans d'arribar a la meitat del matx.
El tercer període va ser més igualat, ja que la natació feia acta de presencia i Cabrera, reforç vingut del CN Sallent, posava el 4-5 en el lluminós. Nova estirada dels visitants fins a 4-7 i gol d'un altre dels joves del planter local, León, que posava el 5-7 amb que s'entraria als darrers vuit minuts de joc. Cabrera i Casasayas posaren el marcador en empat i l'emoció pel resultat final, amb gol anglès a manca de 28” superant un altre dels debutants, el també infantil Sala, que va estar encertat sota els pals, feia que la victòria es decantés pels del God save the queen. Tot i que en la darrera jugada, en superioritat, un altre dels debutants, Masplà va tenir l'oportunitat per firmar l'empat.
Va arbitrar el recent àrbitre nacional Izquierdo. Per part del CN Minorisa van jugar I Prieto, J Nogueras, E Casasayas, R Ruiz, M Puerta, O Muns, A León, C. Talavera, E Masplà, J Flores, G Lafoz, F Jódar, J Sala, F Comellas, G Polinario.
- Els jugadors de CN Minorisa i Polytechnic London es van fotografiar després del matx -
- CNM
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juliol de 2017 a les 17:19
Actualitzat el 02 de juliol de 2017 a les 17:23
Et pot interessar
-
Esports
Álex Reyes entra a la convocatòria de la selecció espanyola
-
Esports
Manresa inaugura la nova gespa artificial del camp de Les Cots amb una gran festa popular
-
Esports
El judo bagenc i moianès brilla a Barbastre amb sis medalles i un gran paper col·lectiu
-
Esports
El Covisa Manresa encaixa una dura golejada a Cocentaina després d'un inici fatídic (13-5)
-
Esports
Ivan Molina i Gina Torres s'imposen al Gran Premi de Marxa Ciutat de Manresa
-
Esports
El CB Artés perd la imbatibilitat a Badalona contra la Minguella (58-53)
