El Covisa Manresa rebrà aquest dissabte a les 6 de la tarda el FS Ripollet en la tercera jornada de lliga de Segona B. Els de Xavi Santaella sumen 3 punts de 6 possibles després d'aconseguir la primera victòria del curs la setmana passada a la pista del Picassent. Els manresans volen i necessiten fer-se forts a casa, i intentaran que aquesta vegada els punts no s'escapin del Pujolet.
Un rival que sol donar problemes
El Ripollet, que històricament acostuma a posar en problemes els manresans, no ha començat la lliga de la millor manera: no ha sumat cap punt dels 6 possibles. Tot i això, l'equip del Vallès s'ha reforçat amb jugadors coneguts de la categoria per intentar assolir la permanència. Entre ells hi ha el veterà golejador Héctor Albadalejo, que la temporada passada vestia la samarreta del Covisa Manresa, i els ex-Mataró Oriol López i Alagi Toure, entre d'altres.
Els dos equips es van enfrontar fa pocs dies a la pretemporada, i els ripolletencs es van imposar per un ajustat 4-3.
Una categoria molt igualada
La igualtat és tal que el Ripollet és l'únic equip que, després de dues jornades, no ha puntuat. En l'altre extrem, només el filial del Palma Futsal ha guanyat els dos partits disputats.
