Una vegada dissabte passat el Covisa Manresa va fer viure al Pujolet un partit excepcional en tots els sentits remuntant al Cerdanyola, arriba aquest dissabte (18.15h) i també a casa, el primer partit de la segona eliminatòria del play off per pujar a la categoria de plata del futbol sala estatal. Aquesta encara no serà la definitiva, si els de Borja Burgos superen l'eliminatòria, encara els hi quedarà una tercera per aconseguir plaça a Segona Divisió.
El rival d'aquest dissabte, el Melistar Melilla, va ser líder del grup cinquè de la Segona B durant moltes jornades. Aquesta primera posició li va prendre el Menjíbar a la part final de la competició. El conjunt melillenc ha sumat 61 punts, tres per sota del campió i empatat amb l'Energy Alcalá de Guadaira, tercer classificat.
El conjunt melillenc és dirigit per Óscar Poveda, que ha entrenat un gran nombre d'equips a Segona Divisió: El Ejido, Tenerife Iberia Toscal, Gran Canaria, Elche. Amb els melillencs busca recuperar la plaça a la categoria de plata.
Barroso ha jugat al Pozo Murcia i Negro al Jumilla, tots dos a la màxima categoría estatal. És un equip abundós d'experiència amb diversos jugadors que han passat en diverses etapes per la Segona Divisió.
El conjunt de Borja Burgos ha entrenat amb normalitat durant la setmana. Té tots els jugadors a la seva disposició per afrontar el partit més difícil de la temporada.
El Covisa Manresa rebrà dissabte el Melistar Melilla per continuar amb el somni
El conjunt d'Óscar Poveda té jugadors amb molta experiència que han militat a Primera i a Segona
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de maig de 2023 a
les 22:26
Actualitzat el
26 de maig de 2023 a les
22:35
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa debuta amb resultats desiguals a la Lliga estatal
-
Esports
El CN Manresa guanya als penals un partit vibrant davant el Concepción
-
Esports
El CB Artés s'imposa amb autoritat al Lloret i consolida el lideratge
-
Esports
El Covisa Manresa tanca la lliga a casa davant el filial d'Industrias
-
Esports
El Baxi Manresa s'uneix a la festivitat de Sant Jordi d'una forma molt original
-
Esports
Arnau Cobos, del Covisa Manresa, guanya dos amistosos amb Espanya sub-17 a Lisboa
