El Covisa Manresa rebrà aquest dissabte a 2/4 de 7 de la tarda la visita de l'AE Hospitalet Bellsport en el primer partit de la temporada de lliga al pavelló del Pujolet. L'AE Hospitalet arribarà a Manresa amb una plantilla renovada plena de grans jugadors.
Els del Barcelonès s'han reforçat amb Xevi, que jugava a Itàlia, Mario del Barça B i Ramon i Coca del Sala 5 Martorell, després de la discreta temporada que van completar en el darrer exercici. Ara mateix, Antonio Mesa té una de les millors plantilles de la Segona Divisió B.
Pel que fa l'equip manresà, han entrenat amb molèsties diversos jugadors durant la setmana. Des de fisioteràpia s'ha intentat que aquests jugadors fessin les sessions de la forma més òptima possible. En principi, el Covisa Manresa només manté la baixa d'Asis per sanció. Serà el seu penúltim partit sancionat. Els manresans tindran ara dos partits consecutius a casa.
El partit del Pujolet d'aquesta jornada serà l’últim que es jugarà en dissabte pel que fa als horaris establerts en aquesta segona jornada de competició.
El Covisa Manresa rebrà dissabte un Hospitalet Bellsport renovat i molt potent
El partit es disputarà a partir de 2/4 de 7 de la tarda al pavelló del Pujolet i serà el primer de lliga que els manresans juguin a casa
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de setembre de 2022 a
les 21:15
Actualitzat el
23 de setembre de 2022 a les
21:19
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa homenatjarà David Pérez Bruque amb un memorial solidari al Congost
-
Esports
Diego Ocampo: «Tots els jugadors han millorat durant la temporada»
-
Esports
Joan Maria Pou protagonitzarà una nova edició dels Pessics de Vida a Manresa
-
Esports
Aleix Díaz continuarà «volant» amb el CE Manresa a Segona Federació
-
Esports
«A Segona RFEF mantindrem l'essència que ens ha fet campions, però haurem de ser camaleònics»
-
Esports
El Baxi Manresa tanca la temporada rebent el Real Madrid
