El CN Minorisa femení no va trobar rival en el novell CW Garraf que mostrà les debilitats lògiques d'un equip que fa front a la seva primera temporada en el món del waterpolo. El primer quart ja va ser definitiu per la sort del partit, 7-1, amb repòquer golejador de la boia Laia Muns, i amb un cadascú d'Alba Casasayas i Ingrid Peirón. Les visitants anotaren en superioritat a manca de sis segons per la finalització del quart.
El segon parcial va ser el més curt, 4-0, amb gols bagencs obra d'Anna Toribio, Judit César i dos d'Ainhoa César. Amb aquest resultat d'11-1 per les d'Eloi Martínez s'arribà a l'equador del partit.
Després del descans llarg les manresanes no van treure el peu de l'accelerador i amb dos gols més d'Ainhoa César i un d'Anna Toribio, Judit Peirón i Laia Muns aconseguia un parcial de 5-1 que demostrava que tenien ganes de gaudir del joc i anotar gols. Amb aquest desig el darrer període de vuit minuts va viure un nou festival golejador, 6-0, amb gols a parells de Judit Boixader i Laia Muns, i amb un de Judit César i la seva germana gran Ainhoa.
Parcials: 7-1, 4-0, 5-1, 6-0.
Arbitratge a càrrec de J Moyano i FJ Blanco.
Alineacions i golejadores:
L Puiggròs, J Boixader 2, A Casasayas 1, A Toribio 2,, I Peirón 2, J César 2, R Solernou, L Muns 8, X Pila i A César 5.
CW Garraf: A Sobrino, A Vigó, C Leyva, M Cayuela, M Costarelli, N Calavia, J Rosales, A Casablancas 2, S Silvestre, X Maldana, C Pelegrí.
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de març de 2017 a les 18:48
Et pot interessar
-
Esports Bronze i rècord per a Marina Guerrero al Campionat d'Espanya absolut
-
Esports Mònica Clemente torna a ser campiona d'Espanya set anys després
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre