Les partides dinamitzades tindran lloc al mateix espai on es troba l'exposició "Aprendre de l'Escola" realitzada per l'Espai Memòries i inaugurada el 9 de juny. Manresa Campus de Batalla és un joc de taula cooperatiu, on entre quatre i sis jugadors adopten el rol de mestres que han de resoldre junts i a contrarellotge les missions que els han de permetre aconseguir la supervivència d'una escola. Està inspirat en el joc Space Alert, però canviant alienígenes per centres educatius.
A més del tauler i les fitxes del propi joc, la partida està dirigida per una gravació sonora en temps real que marca els minuts de que disposen els jugadors per a organitzar-se i que també va plantejant nous reptes. Està pensat per a majors de 12 anys, si aquests també juguen amb adults, o per majors de 16 en el cas de jugar els joves sols.
L'elaboració del Manresa Campus de Batalla neix de la petició que l'Espai Memòries va fer al Club del Joc del CAE de dissenyar un joc relacionat amb l'exposició. No està a la venda, però es preveu que tothom qui vulgui pugui fer una partida amb l'exemplar que es troba a la mateixa exposició.
El joc Manresa Campus de Batalla surt a la llum
Dissabte 18 de juny, de 17 a 20h, a l'Espai Memòries del Museu Comarcal de Manresa, tindrà lloc una sessió de partides dinamitzades del joc Manresa Campus de Batalla
ARA A PORTADA
-
La CGT acusa CCOO i UGT de «parasitar» la lluita educativa amb el seu «servilisme» al Govern Pere Fontanals
-
-
La jornada de protesta docent provoca una desena de talls de trànsit al Bages i el Moianès Pere Fontanals
-
Guerra oberta a les autoescoles: una demanda del Bages fa tremolar la cúpula de Barcelona Pere Fontanals
-
Publicat el
17 de juny de 2011 a
les 18:13
Et pot interessar
-
Esports
La Transéquia arriba als 4.000 inscrits i tanca gairebé totes les places
-
Esports
Un llibre repassa el segle d'història de la Penya Ciclista Bonavista de Manresa
-
Esports
L'aventura europea del Baxi Manresa acaba a Ankara (98-81)
-
Esports
El CN Manresa Fibracat s'imposa al combinat gironí i fa un pas més cap al tercer lloc
-
Esports
Serret i Antón, de l'Avinent Manresa, convocats al Mundial de marxa per equips
-
Esports
El Baxi Manresa se centra en el bàsquet i oblida el conflicte al Pròxim Orient
