Les partides dinamitzades tindran lloc al mateix espai on es troba l'exposició "Aprendre de l'Escola" realitzada per l'Espai Memòries i inaugurada el 9 de juny. Manresa Campus de Batalla és un joc de taula cooperatiu, on entre quatre i sis jugadors adopten el rol de mestres que han de resoldre junts i a contrarellotge les missions que els han de permetre aconseguir la supervivència d'una escola. Està inspirat en el joc Space Alert, però canviant alienígenes per centres educatius.
A més del tauler i les fitxes del propi joc, la partida està dirigida per una gravació sonora en temps real que marca els minuts de que disposen els jugadors per a organitzar-se i que també va plantejant nous reptes. Està pensat per a majors de 12 anys, si aquests també juguen amb adults, o per majors de 16 en el cas de jugar els joves sols.
L'elaboració del Manresa Campus de Batalla neix de la petició que l'Espai Memòries va fer al Club del Joc del CAE de dissenyar un joc relacionat amb l'exposició. No està a la venda, però es preveu que tothom qui vulgui pugui fer una partida amb l'exemplar que es troba a la mateixa exposició.
El joc Manresa Campus de Batalla surt a la llum
Dissabte 18 de juny, de 17 a 20h, a l'Espai Memòries del Museu Comarcal de Manresa, tindrà lloc una sessió de partides dinamitzades del joc Manresa Campus de Batalla
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2011 a les 18:13
Et pot interessar
-
Esports Bronze i rècord per a Marina Guerrero al Campionat d'Espanya absolut
-
Esports Mònica Clemente torna a ser campiona d'Espanya set anys després
-
Esports El Baxi Manresa afegeix una altra peça al joc interior amb Louis Olinde
-
Esports El manresà Aleix Garcia Vilaseca, campió d'Espanya júnior de duatló
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre