Pep Costajussà, ala tanca, i actual campió d'Espanya sub 19 amb la selecció catalana, s'ha compromès amb el Manresa FS per a la propera temporada. Arriba del CN Sabadell, i amb 19 anys farà la seva primera temporada com a jugador de primer equip després que jugués a les bases del Manresa FS en diverses etapes.
Es va iniciar a les bases del Palau Solità FS. Al segon any d'aleví va signar pel FC Barcelona on hi va estar tres temporades. Desprès, va estar un any de cadet al CN Sabadell, i va jugar al Manresa des dels 15 anys fins als 17, fent tres temporades al Bages. En l'últim any de juvenil ha jugat al CN Sabadell.
Amb aquesta nova incorporació, l'equip s'assegura futur i augmenta l'essència Manresa tant determinant aquesta temporada per la nova directiva del club.
ARA A PORTADA
-
Xavier Mas Craviotto publica «Animals inexpressius»: «A mi el que m'interessa és portar la llengua a l'extrem» Pere Fontanals
-
Canvi en la direcció d'ICL: Patricio Chacana deixa el càrrec i el relleva Alberto Serfaty Pere Fontanals
-
Els Aplecs de Patrimoni Obert mostren de forma diferent Sant Amanç de Viladés i Castellar Pere Fontanals
-
L'Embarrats de Sant Joan de Vilatorrada viu l'edició més multitudinària dels darrers anys Pere Fontanals
-
Publicat el 08 de juliol de 2018 a les 16:44
Actualitzat el 08 de juliol de 2018 a les 16:47
Et pot interessar
-
Esports Jorge Closas, d'Esport7 i Pugnator Castellet, guanya el cinturó internacional a Lloret de full contact
-
Esports Bons resultats del CT Judo Bages i Moianès a la Copa Catalunya júnior amb tres ors i vuit podis
-
Esports El Cat Central estrena victòria i el Manresa RC cau a Terrassa en un intens cap de setmana de rugbi
-
Esports El judo del Bages i el Moianès triomfa al Rànquing infantil de Barcelona amb 14 medalles i gran domini femení
-
Esports El CN Manresa cau amb honor davant el Waterpolo Màlaga en un partit ple de gols i coratge (15-20)
-
Esports El Gimnàstic s'emporta el derbi bagenc a Cardona i la Pirinaica també suma tres punts fora de casa