L'atleta de l'Avinent Manresa Manel Deli ha estat convocat per la Reial Federació Espanyola d'Atletisme per prendre part en el 31è Campionat del Món de 100 quilòmetres en ruta que es disputarà el proper 27 d'agost a Berlin.
Deli, que complirà 48 anys el proper 2 de setembre, veurà fet realitat el seu somni de poder viure una internacionalitat absoluta en un gran campionat. El manresà es va proclamar campió d'Espanya absolut 2021 de la distància amb un excel·lent registre de 6h55'21" al Parque de las Llamas de Santander.
El deixeble del tècnic Joan Lleonart, que ostenta un registre en marató de 2h28'31", va eclosionar el passat estiu en la distància dels 100 quilòmetres debutant amb un registre de veritable nivell internacional.
El manresà Manel Deli participarà en el Campionat del Món de 100 quilòmetres en ruta
Es disputarà el proper 27 d'agost a Berlín
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2022 a les 18:35
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals