El Motor Munich Cadí Manresa ha començat amb mal peu l'eliminatòria prèvia a la fase d'ascens a Segona FEB. Els joves jugadors manresans han caigut per 85-91 contra l'Azulejos Moncayo de Saragossa i aquests sis punts són els que hauran de remuntar si volen optar a pujar a Segona Federació.
El filial del Baxi Manresa ha anat a remolc la major part del partit. Al final del primer quart ja perdia per un mínim 24-25. Els aragonesos han mantingut el seu domini al segon parcial i a la segona part han ampliat el seu avantatge fins als sis punts de diferència (42-48).
El tercer quart és l'únic que ha començat amb victòria parcial de l'equip dirigit per Pau del Tío. El 28-25 deixava només una diferència de tres punts entre els dos equips. Aquest marge s'ha eixugat als compassos inicials dels darrers deu minuts. Però l'Azulejos Moncayo ha tornat a comandar la situació i ha sabut gestionar el marcador amb bones defenses. El 85-91 final obligarà els manresans a remuntar si volen seguir lluitant per pujar de categoria.