Aquest passat cap de setmana el patinador cardoní, Pere Marsinyach, es va proclamar campió d'Europa, en la màxima categoria, al campionat europeu que ha tingut lloc a Roana, Itàlia.
El patinador va guanyar el campionat, superant l'italià, Giuseppe Marco Giustino, i el francès, Pierre Meriel, gràcies a l'execució d'un programa gairebé perfecte que li va suposar unes notes altíssimes, entre les quals hi havia tres deus en el programa curt.
Aquesta és la seva primera corona europea en la categoria sènior ja que l'any passat a Friburg havia obtingut el subcampionat. D'aquí a unes setmanes el patinador participarà als World Roller Games a Nanjing, Xina.
A més, els patinadors del Foment Cardoní, Biel Jané i Judith Canalejo, també han participat al campionat d'Europa on han assolit la quarta plaça en la categoria cadet .
El patinador cardoní Pere Marsinyach es va proclamar campió d'Europa
Esports
Al campionat europeu que ha tingut lloc a Roana, Itàlia
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
10 d’agost de 2017 a
les 14:21
Actualitzat el
10 d’agost de 2017 a les
14:24
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic content de la progressió de l'equip durant el partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa posa el primer peu a la final de la Lliga (74-83)
