Els atletes de l'Avinent CA Manresa van aconseguir tres podis en el 20è Cros Ciutat de Girona que es va disputar diuemge. Marina Guerrero es va endur la victòria absoluta femenina, avantatjant en 9 segons a la seva millor oponent a la cursa, l'atleta de AACatalunya Zoya Naumov. Miqui Riera es va imposar amb autoritat en la prova cadet. I la juvenil Bethelhem Manzano va ocupar una destacada tercera posició en al seva cursa.
A més dels tres podis, cal destacar la cinquena posició de Toni Baños en la prova júnior; les desenes posicions de Carlota Soler en la cursa cadet i d'Olívia López en la prova aleví; les tretzenes posicions de Marc Fernàndez en juvenil i d'Arnau López en júnior; les setzenes posicions de Jan Bajona en juvenil i de Núria Noguera en cadet, i la dinovena posició de Marc Torres en juvenil.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de novembre de 2017 a
les 22:47
Actualitzat el
20 de novembre de 2017 a les
22:50
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
