Una trentena d'exjugadors de l'ASFE, s'han retrobat per jugar aquest diumenge un triangular de bàsquet coincidint amb la final de la Lliga BAB d'aficionats del Bages, un acte emmarcat en la celebració de Sant Fruitós Ciutat del Bàsquet Català 2016.
L'equip del Frankfurt Cal Xavi ha estat el guanyador de la final front La Botigueta (58 – 72), en una final molt disputada, i que els ha donat el títol de la Lliga BAB 2015-2016.
Durant la trobada l'ex-conserge del Pavelló d'Esports de Sant Fruitós de Bages, Salvador Carpio, el Salva, ha estat homenatjat.
ARA A PORTADA
-
Política L'avançament electoral de Sánchez sacseja la política manresana entre la por i els retrets Pere Fontanals
-
Societat «L'habitatge ha de ser un dret i no un negoci»: la PAHC Bages i la COSHAC tallen la C-55 Pere Fontanals
-
-
Successos Vuit accidents entre dijous i diumenge al punt negre de la C-58 a Castellbell i el Vilar Pere Fontanals
-
Esports Una norantena de practicants honora Carles Vilajosana amb 12 hores de jujitsu a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
23 de maig de 2016 a
les 20:34
Actualitzat el
23 de maig de 2016 a les
20:38
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ del Bages i el Moianès aconsegueix vuit medalles a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
La Cursa de Castelltallat, memorial Laura Ferrer Martí, arribarà a la 15a edició diumenge
-
Esports
Triplet de Momoh en la golejada del CE Manresa a Reus (1-4)
-
Esports
Les restriccions de mobilitat per la pluja ajornen l'estrena bagenca a Tercera FEB i LF2
-
Esports
El Covisa Manresa deixa escapar una renda de 3 gols i empata contra el Ripollet (5-5)
-
Esports
Diego Ocampo: «La nostra defensa no ha estat a l'alçada del que demana l'ACB»
