El CE Manresa ha arribat a acords amb Enric Merinas i Guillem Falgueras per deixar la disciplina del primer equip. El manresà format al filial marxa cedit a la UD San Mauro fins a final de temporada, mentre que el central rescindeix el contracte definitivament després de mesos lesionat. El club ha desitjat sort a tots dos jugadors, comptant que Merinas tornarà a la disciplina manresana la propera temporada.
Enric Merinas i Guillem Falgueras deixen el CE Manresa
El manresà marxa cedit a la UD San Mauro i el central rescindeix el contracte
- Guillem Falgueras deixa la disciplina del CE Manresa -
- CEM
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de gener de 2026 a
les 13:07
Actualitzat el
26 de gener de 2026 a les
07:53
Et pot interessar
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa i Archange Izaw-Bolavie separen els seus camins
