Els nedadors manresans del Club Natació Terrassa, Pol Escofet i Queralt Velasco, participaran a partir de divendres en el Campionat de Catalunya de Natació d’Hivern Aleví a les instal·lacions del Club Natació Olot.
Queralt Velasco nedarà les quatre distàncies de lliures (100 m, 200 m, 400 m i 800 m), a més a més de prendre part en els relleus del 8x50 m lliures mixtes, 4x100 m lliures, 4x200 m lliures mixtes i 4x100 m estils.
La participació de Pol Escofet se centrarà en les proves dels 1500 m, 400 m i 200 m lliures i 200 m esquena, a part dels relleus 8x50 m lliures mixtes, 4x100 m lliures, 4x200 m lliures mixtes i els 4x100 m estils.
Escofet i Velasco participaran en el Campionat de Catalunya aleví de natació
Els nedadors manresans del CN Terrassa participaran en quatre distàncies individuals i en quatre i tres relleus respectivament
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2016 a les 00:52
Actualitzat el 10 de febrer de 2016 a les 00:54
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa ja coneix les dates i els horaris de l'Eurocup
-
Esports El Baxi Manresa es reforça amb Akobundu-Ehiogu, un saltador imponent per dominar la pintura
-
Esports Lerato Pagés passa el primer tall a l'Europeu sub23
-
Esports Carlos Portero, nou reforç per al centre del camp del CE Manresa
-
Esports Tres gimnastes de l'Egiba, a punt per competir en els Jocs Europeus i Universitaris
-
Esports El CPA Manresa, subcampió al Criterium de Xous N2 amb una coreografia impactant