La febre Guardiola s'escampa per Alemanya fins a límits insospitats. Després de tot el ressò mediàtic i les opinions favorables al fitxatge del tècnic santpedorenc pel Bayern de Munich, hi ha qui ha volgut anar més enllà. Aquest divendres al matí dos periodistes alemanys han entrat al camp de futbol municipal, que duu el nom de l'exentrenador del Barça, per fer-hi un reportatge. Això sí, ho han fet sense permís envaint un equipament municipal.
Diversos veïns han alertat la policia municipal de la seva presència al camp de futbol en una hora on la instal·lació roman tancada. Els agents s'han desplaçat fins al camp i han fet abandonar el recinte als periodistes.
Santpedor ha tornat a la primera línia informativa després del fitxatge de Guardiola pel Bayern de Munich. Així mitjans com La Sexta, Cuatro o Xarxa Ràdio han mostrat interès per veure com s'ha viscut la notícia a la vila bagenca.
Febre alemanya per Guardiola al camp de futbol de Santpedor
Fan fora dos periodistes alemanys del camp de futbol per entrar-hi sense permís
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de gener de 2013 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Esports
El Kids&Us Manresa repetirà presència a l'Eurocup
-
Esports
El Kids&Us Manresa oficialitza la marxa de Gustav Knudsen
-
Esports
Matheus Teixeira continuarà al CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
