El dimecres 12 de juny, el Teatre Kursaal acollirà la 49a edició de la Nit de l'Esportista, que enguany està organitzada pel Manresa Futbol Sala conjuntament amb l'Ajuntament de Manresa i la col·laboració de diferents mitjans de comunicació local, i que compta amb el suport de l'Obra Social de La Caixa.
La gala, que té com a objectiu reconèixer i premiar els millors esportistes de la ciutat i els mèrits esportius d'aquest curs 2018-19, començarà a 2/4 de 9 del vespre i serà presentada per l'actor i humorista Pep Plaza. L'artista polifacètic que ha popularitzat les seves imitacions als programes de TV3 de Crackòvia (2008-2017) i Polònia, amb personatges com Pep Guardiola, Jordi Pujol o Quim Monzó, entre molts d'altres.
A més, durant l'acte es pronunciarà el Pregó a càrrec del Sr. Paco Sedano, qui fou primer capità i porter del FC Barcelona de Primera Divisió de la LNFS conquerint fins a 22 títols. La gala també comptarà amb l'actuació d'un malabarista de futbol a ritme de l'himne del Manresa Futbol Sala. Per finalitzar la festa, se servirà un piscolabis al pati del teatre per a tots els assistents.
El preu de les entrades és de 12€ i es poden adquirir a les taquilles del teatre de dimarts a diumenge de 18.00 a 21.00 hores i els dissabtes d'11.00 a 13.00 hores, o bé al 93 872 36 36, i també per internet.
- Nominats i nominades a les diferents categories
Ja es coneixen els nominats a la 49a edició de la Nit de l'Esportista de Manresa
Esports
L'acte, que tindrà lloc el dimecres 12 de juny al teatre Kursaal, a 2/4 de 9 del vespre, reconeix i premia els millors esportistes de la ciutat i els mèrits esportius d'aquest curs 2018-19
ARA A PORTADA
-
Política Absolt l'exregidor cupaire Jordi Garcés de les amenaces a Aliança Catalana el Sant Jordi de 2025 Pere Fontanals
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes Pere Fontanals
-
Societat L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor Pere Fontanals
Publicat el
29 de maig de 2019 a
les 21:19
Actualitzat el
29 de maig de 2019 a les
21:24
Et pot interessar
-
Esports
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Esports
Sant Fruitós renova la pista del pavelló amb millores al paviment i la senyalització
-
Esports
El CE Manresa empata amb l'Atlètic Lleida en un exigent test de pretemporada
-
Esports
Marta Muixí torna a pujar al podi absolut d'una ultra trail
-
Esports
El Covisa Manresa engega amb diverses cares noves
-
Esports
Biel Colominas: «JD Notae ha estat una oportunitat de mercat»
