La celebració de la 5a Cursa Ciclista Vila de Súria, aquest diumenge 25 de juliol, donarà lloc a talls intermitents de trànsit al centre urbà, coincidint amb els moments de sortida i arribada des de la plaça de la Serradora. Aquesta nova edició de la Cursa inclourà les proves de la Copa Catalana Cadet i del Campionat de Catalunya en Ruta.
Els horaris de sortida d'aquestes proves seran les 9.00 i les 11.00 h, respectivament. Des de la plaça de la Serradora, la Cursa passarà per les següents vies urbanes: carrer González Solesio, carretera de Balsareny i passeig de Joncarets.
El control dels talls intermitents de trànsit serà a càrrec de la Policia Local. Aquesta nova edició de la 5a Cursa Ciclista Vila de Súria és organitzada per la Unió Ciclista Mig-Món, amb el suport de l'Ajuntament de Súria.
La celebració de la 5a Cursa Ciclista Vila de Súria provocarà talls de trànsit diumenge
La Cursa inclourà les proves de la Copa Catalana Cadet i del Campionat de Catalunya en Ruta
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de juliol de 2021 a les 16:19
Actualitzat el 23 de juliol de 2021 a les 16:25
Et pot interessar
-
Esports Manresa acollirà divendres la 9a edició dels Premis Catalunya a la Gestió Esportiva
-
Esports Armel Traoré serà baixa aquest cap de setmana contra el Real Madrid
-
Esports Més enllà del joc: una manresana es proclama campiona de Catalunya d'escacs sub8
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)