Aficionats del Barça a Castellbell i el Vilar just acabat el partit. Foto: Pere Sánchez
El Barça ha empatat a 1 en el camp del Llevant fent bo el pronòstic mínim per aconseguir matemàticament la Lliga 2010-11. L'equip de Guardiola ha tornat a fer sortir els aficionats als carrers d'arreu a celebrar una victòria que ja comença a ser habitual quan arriba el bon temps.
Celebració a la Penya Blaugrana de Castellbell
A Castellbell i el Vilar també s'ha celebrat el titol de lliga del FC Barcelona. Els socis de la Penya Barcelonista del poble han vist el partit al local social i en acabar el matx ho han celebrat amb cava i galetes. Als carrers, hi sonaven els catxons dels vehicles dels culers que circulaven per Castellbell i alguns ja anaven cap a Manresa per fer festa grossa.
A Crist Rei, els petards ho espatllen tot
Diuen que és important saber perdre, però que encara ho és més saber guanyar. La plaça de Crist Rei, lloc tradicional de la celebració de les victòries esportives, s'ha anat omplint tranquil·lament però constant i els aficionats del Barça han cridat i saltat i botat fins que un grup de quatre esverats s'han dedicat a tirar petarda contra la gent, alguns dels quals eres famílies. Trist veure com els aficionats han estat més pendents de no rebre l'impacte d'un petard que de celebrar la victòria del teu equip.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dRGSupxkxOo[/youtube]
Celebració a Crist Rei. Vídeo: Jordi Preñanosa
... i que no es cansin de guanyar!
El Bages viu el partit del Barça contra el Llevant i frueix de la consecució d'una Lliga que ja és un hàbit quan arriba el bon temps
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de maig de 2011 a les 20:47
Et pot interessar
-
Esports Matheus Teixeira, nou reforç per al mur defensiu del CE Manresa
-
Esports Lerato Pagés, sisena dels 100 metres tanques a l'Europeu sub23 amb marca destacada a semifinals
-
Esports Moha Ezzarfani renova amb el CE Manresa fins al 2026
-
Esports Txell Ferré acaba en cinquè lloc el preliminar de duet tècnic al Mundial
-
Esports El Baxi Manresa ja coneix les dates i els horaris de l'Eurocup
-
Esports El Baxi Manresa es reforça amb Akobundu-Ehiogu, un saltador imponent per dominar la pintura