 Aficionats del Barça a Castellbell i el Vilar just acabat el partit. Foto: Pere Sánchez
 Aficionats del Barça a Castellbell i el Vilar just acabat el partit. Foto: Pere Sánchez
	
	El Barça ha empatat a 1 en el camp del Llevant fent bo el pronòstic mínim per aconseguir matemàticament la Lliga 2010-11. L'equip de Guardiola ha tornat a fer sortir els aficionats als carrers d'arreu a celebrar una victòria que ja comença a ser habitual quan arriba el bon temps.
	
	 Celebració a la Penya Blaugrana de Castellbell
	A Castellbell i el Vilar també s'ha celebrat el titol de lliga del FC Barcelona. Els socis de la Penya Barcelonista del poble han vist el partit al local social i en acabar el matx ho han celebrat amb cava i galetes. Als carrers, hi sonaven els catxons dels vehicles dels culers que circulaven per Castellbell i alguns ja anaven cap a Manresa per fer festa grossa.
	
	A Crist Rei, els petards ho espatllen tot
	Diuen que és important saber perdre, però que encara ho és més saber guanyar. La plaça de Crist Rei, lloc tradicional de la celebració de les victòries esportives, s'ha anat omplint tranquil·lament però constant i els aficionats del Barça han cridat i saltat i botat fins que un grup de quatre esverats s'han dedicat a tirar petarda contra la gent, alguns dels quals eres famílies. Trist veure com els aficionats han estat més pendents de no rebre l'impacte d'un petard que de celebrar la victòria del teu equip.
	
	[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dRGSupxkxOo[/youtube]
	Celebració a Crist Rei. Vídeo: Jordi Preñanosa
... i que no es cansin de guanyar!
El Bages viu el partit del Barça contra el Llevant i frueix de la consecució d'una Lliga que ja és un hàbit quan arriba el bon temps
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 11 de maig de 2011 a les 20:47
																			
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
- 
												 Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81) Esports
												El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
- 
												 Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0) Esports
												El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
- 
												 Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs Esports
												El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs

 
															 
															 
															 
															 
															