La pertiguista Nerea Pérez ha estat l'atleta més destacada de la representació de l'Avinent Manresa al Campionat d'Espanya sub23 en pista coberta que s'ha disputat aquest cap de setmana a Antequera. Pérez ha ocupat la quarta posició final del concurs de perxa amb un salt per sobre dels 3,80 metres. Amb aquesta marca hauria aconseguit la medalla de bronze, però un nul en l'altura anterior l'ha apartat del podi.
La manresana Meritxell Tarragó ha ocupat la vuitena posició en els 400 metres llisos marcant un registre de 56"36. La velocista Laia Solà ha estat onzena en els 60 metres llisos amb 7"79 en les semifinals, insuficients per passar a la final. En eliminatòries, Solà havia aturat el cronòmetre en 7"85.
La tambe velocista Patricia Serrano ha estat onzena en els 200 metres llisos amb 25"59 en semifinals. En eliminatòries havia fet 25"43. Serrano també ha pres part en els 60 metres llisos ocupant la catorzena posició global d'entre 31 atletes participants. En semifinals va marcar 7"87 i en eliminatòries 7"85.
[noticia]107685[/noticia]
[noticia]107693[/noticia]
La perxista de l'Avinent Manresa Nerea Pérez, quarta al Campionat d'Espanya sub23
Ha fet la marca per entrar al bronze, però un nul en el salt anterior l'ha apartat del podi
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
Publicat el
05 de febrer de 2023 a
les 21:51
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa defensarà lideratge contra el Tona en un partit especial per la Festa de la Llum
-
Esports
L'Occident Manresa tanca la Minicopa amb una altra derrota (62-71)
-
Esports
El Covisa Manresa visitarà el Cerezo Lleida en un nou duel clau per la permanència
-
Esports
Els Mossos presenten la 14a caminada solidària Fem el camí al teu costat
-
Esports
La santpedorenca Maria Costa arriba fins a les semifinals del Jocs Olímpics
-
Esports
L'Occident Manresa encaixa la segona derrota a la Minicopa (105-63)
