La pertiguista Nerea Pérez ha estat l'atleta més destacada de la representació de l'Avinent Manresa al Campionat d'Espanya sub23 en pista coberta que s'ha disputat aquest cap de setmana a Antequera. Pérez ha ocupat la quarta posició final del concurs de perxa amb un salt per sobre dels 3,80 metres. Amb aquesta marca hauria aconseguit la medalla de bronze, però un nul en l'altura anterior l'ha apartat del podi.
La manresana Meritxell Tarragó ha ocupat la vuitena posició en els 400 metres llisos marcant un registre de 56"36. La velocista Laia Solà ha estat onzena en els 60 metres llisos amb 7"79 en les semifinals, insuficients per passar a la final. En eliminatòries, Solà havia aturat el cronòmetre en 7"85.
La tambe velocista Patricia Serrano ha estat onzena en els 200 metres llisos amb 25"59 en semifinals. En eliminatòries havia fet 25"43. Serrano també ha pres part en els 60 metres llisos ocupant la catorzena posició global d'entre 31 atletes participants. En semifinals va marcar 7"87 i en eliminatòries 7"85.
[noticia]107685[/noticia]
[noticia]107693[/noticia]
La perxista de l'Avinent Manresa Nerea Pérez, quarta al Campionat d'Espanya sub23
Ha fet la marca per entrar al bronze, però un nul en el salt anterior l'ha apartat del podi
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de febrer de 2023 a
les 21:51
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acull la 12a Cursa del Nat's - II Memorial Albert Canal
-
Esports
La CUP alerta del risc d'assumir fins a 15 milions pel nou pavelló de Manresa
-
Esports
Duel de titans al Congost amb l'ascens directe com a gran premi
-
Esports
Jairo Molero no seguirà al Covisa Manresa després d'aconseguir la permanència
-
Esports
La Grada d'Animació prepara un gran ambient per aquest cap de setmana
-
Esports
El judo bagenc i moianès suma quatre medalles al Campionat d'Espanya base
