Les piscines municipals manresanes es van omplir d'il·lusió i futur diumenge passat amb el Trofeu Ciutat de Manresa. Dos-cents setanta-un nedadors, 136 noies i 135 nois de categoria aleví, fins a tretze anys les femenines i catorze els masculins, van gaudir de la piscina de 50 metres, per provar el seu moment de forma i la seva adaptació a les màximes dimensions de cara a la temporada d'estiu propera.
Hi van haver marques d'indubtable valor, entre els més destacats la promesa de la natació bagenca Maria J. Egea que s'imposà en els 100 i 200 metres braça amb registres meritoris. Anais Dos Santos, del CN Reus Ploms, va sumar tres primers llocs, i Alba Pradell, del CN Molins, era la dominadora en les dues distancies d'esquena. Entre els nois, els que repetiren triomfs foren Genís González del CN Lleida, en els 200 metres papallona i estils individuals, i Toni Grañé, del CN Tàrrega, vencedor en els 400 metres estils individuals i 200 metres lliures.
Per part dels nedador del CN Minorisa, Laia Monferrer, va estar en cada una de les proves en que va participar entre les vuit primeres, així com Sara Jaramillo en les dues proves de braça, mentre que entre els seus companys de club, Eric de Arco era entre els deu elegits en els 100 metres papallona i 400 metres estils individuals, i Roger Pujol en els 200 metres esquena. També cal destacar per part local el segon lloc en el relleu 4x100 metres lliures femenins.
Una gran jornada de natació, que va comptar amb la presencia del regidor d'Esports, Jordi Serracanta, recolzant la tasca del club que presideix Lluís Làzaro. També cal destacar que entre els premis que obsequià Prada's Sport, a les millor marques, Maria Josep Egea va aconseguir el corresponent a la categoria femenina.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de maig de 2018 a les 18:27
Actualitzat el 09 de maig de 2018 a les 18:32
Et pot interessar
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)