La gimnasta de l'Egiba Laia Font i la selecció espanyola femenina de gimnàstica artística no han mostrat la seva millor cara al Campionat del Món d'Anvers que s'ha disputat al voltant d'aquest cap de setmana, i han quedat lluny de les places de finalista al campionat i també de les places que donaven el bitllet per als Jocs Olímpics de París 2024.
A diferència del combinat masculí de Thierno Diallo, que va aconseguir plaça per a la cita olímpica després com a novè equip classificat, la selecció femenina ha quedat en una discretíssima setzena posició, molt lluny de les places somiades.
A nivell individual, Laia Font competia per aconseguir plaça all-around, o sigui, el de la suma dels quatre aparells, i tot semblava indicar que els números donaven possibilitats a suma després de completar-ne els tres primers, i més tenint en compte que el darrer era la seva gran especialitat, el salt.
De fet, Font afrontava aquest aparell amb la possibilitat d'aconseguir una doble classificació: per all-around i pel propi aparell de salt. Però no ha pogut ser. Una errada en la seva execució l'ha apartat del doble somni.
No tot està perdut, però. Laia Font competirà per les quatre places individuals que encara queden per als Jocs Olímpics que es decidiran a través de les copes del Món que queden per disputar.
[noticia]111597[/noticia]
Laia Font es queda a un salt d'entrar als Jocs Olímpics de París 2024
A la gimnasta de l'Egiba encara li queda la possibilitat d'accedir-hi a través de les copes del Món
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
03 d’octubre de 2023 a
les 20:48
Actualitzat el
03 d’octubre de 2023 a les
21:08
Et pot interessar
-
Esports
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Esports
Doble representació del CB Artés a l'All Star de la Super Copa
-
Esports
Súria corona els campions del 4t Campionat de Catalunya de Marxa Nòrdica
-
Esports
Meritxell Soler, seleccionada per al Campionat d'Europa de marató a Birmingham
-
Esports
Un ascens d'«un milió d'euros»: el CE Manresa celebra el títol a l'Ajuntament
-
Esports
El judo del Bages i el Moianès destaca al Vila d'Andorra 2026 amb múltiples podis
