La gimnasta de l'Egiba Laia Font ha completat aquest diumenge un excel·lent Campionat d'Europa júnior de gimnàstica artística a Munic amb una quarta posició al salt i una sisena a les paral·leles. Laia Font, que ha liderat la participació de la selecció espanyola als Campionats, va classificar-se per a la final dels dos aparells com a vuitena, però aquest diumenge ha millorat molt l'execució de les proves i ha aconseguit aquests excel·lents resultats. De fet, a salt era dins del podi fins a l'última participant, que l'ha tret per dues dècimes.
A nivell de seleccions, la júnior, on hi forma part Font, va finalitzar el campionat desena. La selecció sènior, que comptava amb la participació de Lorena Medina, també de l'Egiba, es va classificar per a la final i va acabar vuitena. Aquest resultat li ha servit per classificar-se per al Mundial de Liverpool 2022 i entrar en el primer tall per a la classificació per als Jocs Olímpics de París. Ara Medina lluitarà per mantenir-se en la convocatòria espanyola de cara al Mundial.
També Ona Sànchez havia de participar a l'Europeu júnior, però unes molèsties al peu li ho han impedit.
Laia Font frega el podi de salt a l'Europeu júnior de gimnàstica artística de Munic
Ella i Lorena Medina han estat cabdals per a que les seleccions espanyoles sènior i júnior hagin finalitzat el campionat en vuitena i desena posició
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
14 d’agost de 2022 a
les 14:21
Actualitzat el
14 d’agost de 2022 a les
15:47
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «No hem estat al nivell per competir»
-
Esports
El Manresa CBF cau al Nou Congost davant l'Ibaizabal després d'un mal últim quart
-
Esports
El CB Navàs guanya a Menorca amb una cistella sobre la botzina (73-75)
-
Esports
El doble derbi bagenc de Primera Catalana es decanta cap a Manresa
-
Esports
El CN Manresa Fibracat s'imposa a la piscina del Badia i s'acosta al tercer lloc
-
Esports
Un nefast segon quart condemna el Baxi Manresa U22 contra el CB Canarias (81-66)
