El Mundial de futbol està donant molt joc a la plaça de Crist Rei de Manresa en aquesta edició de Qatar. Si els aficionats de la selecció marroquina hi van celebrar la victòria contra Espanya primer i contra Portugal després, els originaris de l'Argentina s'hi han desplaçat aquest diumenge per celebrar el triomf absolut de la seva selecció contra la francesa en un partit èpic decidit des del punt de penal i que arriba 36 anys després del Mundial de Maradona a Mèxic.
Un centenar llarg d'aficionats de la selecció Argentina i fans de Messi han fet ventar les seves banderes, han fet sonar els clàxons i han ballat i cantat per celebrar la soferta victòria del seu combinat, després d'empatar a 2 en el temps reglamentari, a 3 després de la pròrroga, i guanyar als penals.
Leo Messi ja té el gran trofeu que li faltava, i els aficionats argentins de Manresa, el goig de celebrar el Mundial plegats a Crist Rei.
[noticiadiari]2/250425[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/250272[/noticiadiari]
L'Argentina tenyeix d'«albiceleste» la plaça de Crist Rei de Manresa
Un centenar llarg de manresans originaris del país sud-americà celebren l'èpica victòria de la seva selecció al Mundial de Qatar
ARA A PORTADA
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
18 de desembre de 2022 a
les 20:44
Actualitzat el
18 de desembre de 2022 a les
21:39
Et pot interessar
-
Esports
El CN Manresa brilla al seu trofeu amb rècord de participació i 21 medalles
-
Esports
El CN Manresa Fibracat acaba cinquè al Campionat de Catalunya absolut
-
Esports
El Club Esportiu Fonollosa impulsa caminades socials mensuals obertes a tothom
-
Esports
El Baxi Manresa enceta els nous fitxatges amb Lucas Beaufort
-
Esports
Francesc Sòria tancarà la seva etapa a la junta del CE Manresa després de sis anys i mig
-
Esports
El Festival de Final de Curs de Judo Infantil reuneix 300 joves esportistes al Congost
