El Petripintó ASFE s'ha imposat al CB Valls Dic, 29-43, en un partit marcat pel poc encert de cara a cistella en què els de l'Alt Camp només han anotat 10 punts a la primera mitja part. Amb aquesta victòria, les sentfruitosenques sumen el seu segon triomf i se situen a la part ampla de la classificació.
El partit no ha tingut massa història. Els 6 i 4 punts que han anotat les locals en els primers dos quarts les han deixat sense opcions per a la victòria. Ja amb 10-24 al descans, a la represa l'encert no ha millorat gaire a les dues cistelles deixant un marcador escarransit al final.
La màxima anotadora santfruitosenca ha estat Paula Orive, amb 7 punts. El proper dissabte a partir de 3/4 de 6 de la tarda, l'ASFE rebrà el Sant Gervasi a Sant Fruitós de Bages.
[noticia]111947[/noticia]
[noticia]111934[/noticia]
[noticia]111954[/noticia]
[noticia]111932[/noticia]
[noticia]111933[/noticia]
[noticia]111942[/noticia]
L'ASFE s'emporta un duel de baixa puntuació contra el CB Valls (29-43)
Les santfruitosenques sumen la seva segona victòria a la Copa Catalunya
ARA A PORTADA
-
Carrer Guimerà: tot a punt per als nous recorreguts de bus i per a una tarifa plana d'aparcament Pere Fontanals
-
-
Junts insta l'Ajuntament de Manresa a allunyar-se de les empreses vinculades al cas DGAIA Pere Fontanals
-
Descobreix la Setmana del Turisme Industrial: experiències úniques per redescobrir el passat fabril del Bages Pere Fontanals
-
Manresa retrà homenatge a les víctimes del franquisme cinquanta anys després de les detencions Pere Fontanals
Publicat el 22 d’octubre de 2023 a les 16:33
Actualitzat el 22 d’octubre de 2023 a les 22:09
Et pot interessar
-
Esports Adbisio ETL Global, nou patrocinador del waterpolo manresà
-
Esports Manresa s'omple de cistelles amb misils contra el «partit de la vergonya»
-
Esports El judo infantil i cadet del Bages i el Moianès triomfa a Cantàbria amb set medalles a la Copa d'Espanya
-
Esports El Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem podria ser declarat d'alt risc
-
Esports La Pirinaica i el Gimnàstic Manresa sumen la seva primera victòria, mentre que Joanenc i Cardona perden
-
Esports L'Avinent Manresa brilla al Campionat d'Espanya sub16 amb rècord estatal i un or en pes