L'atleta de l'Avinent Manresa Laura Bou va participar en la consecució de la sisena millor marca de la història de la selecció espanyola en els relleus 4x400 metres amb un temps de 3'29"90 que també va situar la selecció estatal en la sisena posició mundial de l'any.
La prova es va disputar a Oslo i ha servit per classificar Espanya per al Campionat del Món d'atletisme que es disputarà a finals d'agost a Budapest.
Laura Bou, amb gairebé 33 anys, viu els millors moments de la seva dilatada carrera esportiva, després d'haver fet uns fantàstics 52"91 en la final dels 400 metres de la Lliga Iberdrola disputada el passat diumenge a Vallhermoso amb l'equip manresà.
Laura Bou participa en la sisena millor marca històrica d'Espanya en els 4x400 metres
Esports
L'atleta de l'Avinent Manresa, amb gairebé 33 anys, viu els millors moments de la seva dilatada carrera esportiva
ARA A PORTADA
-
-
Política El Govern preveu signar el conveni de construcció de la nova escola Valldaura a finals d'any ACN
-
Cultura i Mitjans Sandra Monfort inaugura la 29a Fira Mediterrània amb un homenatge a la cultura popular valenciana ACN
-
Política Sílvia Cubo abraça el discurs antiimmigració com a candidata d'Aliança Catalana a Manresa Pere Fontanals
-
Política Oriol Gès acompanyarà Sílvia Cubo al capdavant de la llista d'Aliança Catalana a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
16 de juny de 2023 a
les 22:00
Actualitzat el
16 de juny de 2023 a les
22:07
Et pot interessar
-
Esports
Manresa rebrà el Llobregat per la Diabetis aquest dissabte al Pont Gòtic de Vilomara
-
Esports
Sant Vicenç de Castellet es mourà contra el càncer amb una sessió de zumba benèfica
-
Esports
Diego Ocampo: «La millora durant el partit és important»
-
Esports
El Kids&Us Manresa competeix millor tot i perdre a Turquia (100-88)
-
Esports
Un gol de Quesada al minut 87 dona al Gimnàstic Manresa el derbi contra la Pirinaica
-
Esports
El CTJBM aconsegueix 15 medalles a la primera Copa Catalana Cadet de judo al Vendrell
