L'atleta de l'Avinent Manresa Laura Bou va participar en la consecució de la sisena millor marca de la història de la selecció espanyola en els relleus 4x400 metres amb un temps de 3'29"90 que també va situar la selecció estatal en la sisena posició mundial de l'any.
La prova es va disputar a Oslo i ha servit per classificar Espanya per al Campionat del Món d'atletisme que es disputarà a finals d'agost a Budapest.
Laura Bou, amb gairebé 33 anys, viu els millors moments de la seva dilatada carrera esportiva, després d'haver fet uns fantàstics 52"91 en la final dels 400 metres de la Lliga Iberdrola disputada el passat diumenge a Vallhermoso amb l'equip manresà.
Laura Bou participa en la sisena millor marca històrica d'Espanya en els 4x400 metres
L'atleta de l'Avinent Manresa, amb gairebé 33 anys, viu els millors moments de la seva dilatada carrera esportiva
ARA A PORTADA
-
-
-
El Museu del Barroc reforça el cicle musical amb un recorregut pels instruments del període Redacció
-
Les milicianes del Bages: Memòria.cat recupera les 16 dones que van anar al front el 1936 Pere Fontanals
-
Cardona perd 360.000 euros per al pavelló i l'oposició reclama explicacions al govern municipal Redacció
Publicat el 16 de juny de 2023 a les 22:00
Actualitzat el 16 de juny de 2023 a les 22:07
Et pot interessar
-
Esports
Un CE Manresa en quadre visita un Vic molt necessitat
-
Esports
El Covisa Manresa busca el primer triomf a Cocentaina amb el debut del salouenc David Lozano
-
Esports
110 punts són la màxima anotació rebuda en contra del Bàsquet Manresa a Europa
-
Esports
Diego Ocampo: «No hem tingut l'energia aquedada»
-
Esports
El Baxi Manresa no reacciona davant el Cluj-Napoca (110-86)
-
Esports
El Baxi Manresa buscarà davant el Cluj-Napoca un triomf terapèutic
